نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۸

انتشار اولین تیزر تریلر فصل چهارم سریال Stranger Things ؛ تایید سال پخش

نتفلیکس با انتشار اولین تیزر تریلر رسمی فصل چهارم سریال Stranger Things اعلام کرد که فصل جدید این سریال محبوب در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر تریلر جدیدی از سریال Stranger Things 4 منتشر شده است. این تریلر درواقع اولین تیزر تریلر رسمی فصل چهارم سریال Stranger Things است که بیشتر تصاویر آن مربوط‌به سه فصل گذشته سریال است، اما در لحظات پایانی شاهد نمایش تصاویری از فصل چهارم این سریال محبوب شبکه نتفلیکس نیز هستیم که تقریبا تمامی شخصیت‌های اصلی سریال در آن حضور دارند. همچنین به دنیای وارونه نیز سفر می‌کنیم و البته ظاهرا قرار است دردسرهای جدیدی را برای ساکنین هاوکینز نیز ایجاد کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال Stranger Things 4 را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

همچنین در پایان تریلر نتفلیکس رسما تایید کرد که فصل چهارم سریال Stranger Things در سال ۲۰۲۲ از این سرویس استریم پخش خواهد شد. بااین‌حال، هنوز تاریخ دقیق‌تری اعلام نشده است، اما مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال همچنان ادامه دارد و طبق گفته سازندگان سریال، به‌زودی به پایان خواهد رسید. تولید این سریال به‌خاطر شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا با تأخیر طولانی مواجه شده بود. پیش از این شاهد انتظار دو تیزر کوتاه دیگر از سریال Stranger Things نیز بودیم. علاوه‌براین، تصاویر رسمی جدیدی از سریال Stranger Things 4 نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. قابل انتظار است که این سریال برای فصل پنجم و احتمالا پایانی نیز تمدید شود. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things نیز بر عهده برادران دافر خواهد بود. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده