نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۴

نمایش ظاهر کامل و رسمی کامالا خان در تصویر جدید سریال Ms. Marvel

به‌تازگی تصویر جدیدی از سریال Ms. Marvel منتشر شده است که در آن شاهد ظاهر کامل کامالا خان در سریال هستیم. همچنین این تصویر یکی از شایعات سریال را تایید می‌کند.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر تبلیغات جدیدی از سریال Ms. Marvel منتشر شده است که اولین ظاهر کامل و رسمی کامالا خان در این سریال را نشان می‌دهد. در این تصویر می‌توان شباهت طراحی لباس میس مارول با طرح کمیک را به خوبی مشاهده کرد که مشخصا دارای تغییراتی نیز است. اگرچه این تصویر، یک تصویر رسمی از داخل خود سریال نیست، اما پیش از این تنها شاهد حضور کامالا خان در پشت صحنه سریال Ms. Marvel بودیم و حالا دید کاملی از ظاهر او در سریال داریم. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

ظاهر رسمی ایمان ولانی در نقش کامالا خان ملقب به میس مارول در پرومو آرت سریال Ms. Marvel

اما تصویر جدید سریال Ms. Marvel حاوی نکته جالبی نیز است. اگر به‌دست چپ کامالا خان توجه کنید، شاهد سازه‌های نوری بنفش رنگی هستیم که تقریبا مشابه گرین لنترن است. طبق شایعات، میس مارول قرار است دارای قدرت‌های جدیدی باشد که دست چپ او نوعی نور بنفش تولید می‌کند که باعث ایجاد ضربات قوی‌تر می‌شود. ظاهرا میس مارول در سریال خود قرار است دارای قدرت‌های جدیدی باشد و حتی ریشه این شخصیت نسبت به کمیک کاملا تغییر کرده است. حالا باید دید قابلیت کشسانی و بزرگ شدن کامالا خان درنهایت در سریال Ms. Marvel وجود خواهند داشت یا مارول کاملا این شخصیت را تغییر داده است.

شرمین عبید چنائی، میرا منون، عادل ال عربی و بلال فلاح وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال میس مارول را بر عهده داشته‌اند. بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور دارد. ایمان ولانی، آرامیس نایت، ساغر شیخ، ریش شاه، زنوبیا شروف، موهان کاپور، مت لینتز، یاسمن فلچر، لیث ناکی، آذر اوسمان، تراوینا اسپرینگر، لورل مارسدن و نیمرا بوچا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ms. Marvel حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند.

انتظار می‌رود پخش سریال Ms. Marvel از اواخر سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس آغاز شود. سریال میس مارول قرار است در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شود. همچنین کامالا خان با بازی ایمان ولانی قرار است در فیلم The Marvels نیز حضور داشته باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است..


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده