نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱

مشخص شدن بازیگران اصلی فیلم لایو اکشن جدید دیزنی

والت دیزنی سرانجام اولین بازیگران بازسازی فیلم Haunted Mansion را انتخاب کرده است. این فیلم لایو اکشن براساس یک پارک تفریحی در دست ساخت است.

سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه والت دیزنی دوباره در نظر دارد تا اقتباس جدیدی از فیلم The Haunted Mansion (عمارت متروکه) را تولید و منتشر کند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران این فیلم مشخص شده‌اند. دیزنی در حال مذاکره با تیفانی هدیش، کمدین و کیت استنفیلد، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای حضور در ریبوت فیلم Haunted Mansion است. این فیلم لایو اکشن به‌عنوان یک اثر ماجراجویی و خانوادگی توصیف شده است.

تیفانی هدیش و کیت استنفیلد

جاستین سیمین، کارگردان فیلم Bad Hair و فیلم Dear White People، وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Haunted Mansion را بر عهده دارد. کتی دیپلاد، نویسنده ریبوت فیلم Ghostbusters، فیلم The Heat و فیلم Snatched، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن را بر عهده خواهد داشت. فیلم Haunted Mansion داستان یک خانواده را دنبال می‌کند که به یک عمارت متروکه نقل مکان می‌کنند. استنفیلد نقش مردی را بازی می‌کند که زنش را از دست داده و در گذشته به چیزهای ماوراءالطبیعه اعتقاد داشت، اما اکنون راهنمای یک تور نسبتا بی‌جان در محله فرانسوی شهر نیواورلئان است.

هدیش نقش یک واسطه را بازی می‌کند که در تلاش است تا با مردگان ارتباط برقرار کند. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Haunted Mansion قرار است از پاییز امسال در لوئیزیانا آغاز شود. عمارت متروکه درواقع یک پارک تفریحی از دیزنی است که در سال ۱۹۶۹ برای اولین‌بار بازگشایی شد و در سال ۲۰۰۳، والت دیزنی فیلم The Haunted Mansion با بازی ادی مورفی را تولید و منتشر کرد. فیلم Jungle Cruise جدیدترین فیلم دیزنی است که براساس پارک‌های تفریحی تولید شده و جمعه گذشته روی پرده‌های سینما رفت.

استنفیلد بیشتر برای بازی در فیلم Judas and the Black Messiah شناخته می‌شود که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد و از دیگر کارهای وی می‌توان به فیلم Knives Out، فیلم Get Out، فیلم Snowden، سریال Atlanta، فیلم Uncut Gems و انیمه Yasuke اشاره کرد. هدیش نیز بیشتر برای آثاری چون فیلم Like a Boss، فیلم Night School، فیلم Girls Trip، فیلم The Kitchen، انیمیشن The Secret Life of Pets 2، فیلم Bad Trip و انیمیشن Tuca & Bertie شناخته می‌شود. او همچنین اخیرا در فیلم The Card Counter با بازی اسکار آیزاک بازی کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده