نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۰

انتشار اولین تصویر از ملکه الیزابت دوم در فصل پنجم سریال The Crown

شبکه نتفلیکس اولین تصویر از ایملدا استنتون در نقش ملکه الیزابت دوم در فصل پنجم سریال The Crown را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از فصل پنجم سریال The Crown منتشر شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال تحسین شده تاج هم‌اکنون در جریان است و حالا نتفلیکس اولین تصویر از فصل جدید این سریال را منتشر کرده که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور ایملدا استنتون در نقش ملکه الیزابت دوم هستیم. استنتون قرار است در فصل پنجم و ششم سریال The Crown نقش دوران سالمندی ملکه الیزابت دوم را بازی کند و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

ایملدا استنتون در نقش ملکه الیزابت دوم در فصل پنجم سریال The Crown

پیش از این کلیر فوی در فصل اول و دوم سریال تاج و الیویا کلمن در فصل سوم و چهارم سریال The Crown نقش ملکه الیزابت دوم را بازی کرده بودند که باتوجه‌به زمان اتفاقات سریال، در دو فصل پایانی قرار است شاهد استفاده از بازیگر دیگری باشیم. ایملدا استنتون در نقش ملکه الیزابت دوم، الیزابت دبیکی در نقش شاهدخت دایانا، جاناتان پرایس در نقش شاهزاده فیلیپ، دومینیک وست در نقش شاهزاده چارلز، لسلی منویل در نقش شاهدخت مارگارت و جانی لی میلر در نقش جان میجر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم و ششم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فصل پنجم سریال The Crown قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش شود. همچنین سریال تاج قرار است در فصل ششم به پایان برسد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ شاهد پخش فصل پایانی سریال The Crown از نتفلیکس باشیم. مانند چهار فصل اول، پیتر مورگان وظیفه ساخت دو فصل پایانی سریال تاج را نیز بر عهده خواهد داشت. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده