نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۰

انتشار پوستر و ویدیو جدید از فیلم Shang-Chi

مارول پوستر و ویدیو جدیدی از فیلم Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings را منتشر کرده است. همچنین شماره جدید امپایر نیز به فیلم جدید مارول اختصاص داده شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر و ویدیو جدیدی از فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings منتشر شده است. مارول استودیو به‌تازگی پوستر جدید و رسم فیلم Shang-Chi را به اشتراک گذاشته که در آن شاهد پوستری به سبک دیگر فیلم‌های مارول با حضور تمامی شخصیت‌های اصلی و عناصر و مکان‌های اتفاقات فیلم هستیم. در ادامه می‌توانید پوستر جدید این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول را مشاهده کنید:

پوستر جدید فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

همچنین مارول استودیو ویدیو جدیدی از فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings را منتشر کرده است که در طول ویدیو شاهد توضیح کوین فایگی،‌ رئیس مارول استودیو در مورد ارتباط داستانی فیلم Shang-Chi با قسمت اول فیلم Iron Man هستیم که ظاهرا ماندرین درنهایت از همان ابتدا در اتفاقات MCU نقش داشته است و حالا بالاخره قرار است شاهد حضور او باشیم. همچنین تصاویر بیشتری از فیلم شانگ چی نیز نمایش داده می‌شود و در ادامه می‌توانید شاهد این ویدیو باشید:

دانلود از آپارات

همچنین مجله امپایر شماره جدیدش را به فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings اختصاص داده و دو تصویر روی جلد از این فیلم منتشر کرده است که در یک تصویر شاهد حضور شانگ چی درکنار شخصیت آوکافینا و فالا چن هستیم و در کاور دوم می‌توان یک تصویر هنری با الهام از هنرهای رزمی مشاهده کرد:

کاور شماره جدید مجله امپایر با طرح فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

طرح هنری کاور شماره جدید امپایر برای فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ونوو، آوکافینا در نقش کتی، رونی چینگ در نقش جان جان، فلورین مانتینو در نقش ریزور فست، میشل یئو در نقش جیانگ نان، فالا چن در نقش جیانگ لی، منگر ژانگ در نقش زیالینگ و بندیکت وانگ در نقش وانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنیل کرتون وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام بر عهده داشته است. 

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings برای اکران در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع CBM CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده