نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۲

پخش مستند زندگی مایکل شوماخر از نتفلیکس

نتفلیکس حق پخش مستند زندگی مایکل شوماخر را خریداری کرده است و مستند مذکور در آینده‌ای نزدیک پخش خواهد شد.

شبکه استریم نتفلیکس به‌تازگی حق پخش مستند Schumacher (شوماخر) را خریداری کرده است، مستندی درباره زندگی و دوران حرفه‌ای مایکل شوماخر، اسطوره مسابقات فرمول یک. مستند شوماخر که در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) از نتفلیکس پخش می‌شود، واجد مصاحبه با اعضای خانواده شوماخر و همچنین برخی از رانندگان فرمول یک خواهد بود، رانندگانی نظیر میکا هاکینن، دیوید کولتارد و سباستیان فتل. از دیگر افراد حاضر در این مستند می‌توان به لوکا دی مونتدزمولو، رئیس سابق شوماخر، جین تاد، رئیس فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی و برنی اکلستون، مدیر سابق فرمول یک اشاره کرد.

مایکل شوماخر در کنار ماشین مازراتی

مستند شوماخر واجد فیلم‌هایی تاکنون دیده‌نشده از گذشته‌ی مایکل شوماخر خواهد بود. مستند حاضر داستان اولین روزهای زندگی حرفه‌ای شوماخر تا دوران اوج این راننده‌ی نامدار را به تصویر خواهد کشید. به‌گفته‌ی مسئول روابط عمومی شوماخر، این راننده‌ی مشهور همواره زندگی عمومی و شخصی خود را از یکدیگر جدا می‌کرد و مستند حاضر به هر دو جنبه‌ی زندگی مایکل شوماخر خواهد پرداخت. مایکل شوماخر یکی از مشهورترین رانند‌ه‌های فرومول یک است؛ او در سال ۲۰۱۲ بازنشسته شد و در سال ۲۰۱۳ در یک صانحه اسکی، صدمه‌ای شدید دید. این راننده‌ی پرافتخار پس از گذراندن دوره طولانی درمان توانست از این حادثه جان سالم به در ببرد و اکنون در خانه مشغول به ریکاوری است. 

مستند شوماخر توسط بنجامین سیکل و ونسا ناکر ساخته شده است که پیش از این مستندی درباره زندگی بوریس بکر، تنیسور آلمانی ساخته‌اند. 


منبع Carscoops
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده