// جمعه, ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸

خشم کوین فایگی از تصمیم دیزنی برای پخش آنلاین فیلم Black Widow

پس از شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی  به‌خاطر اکران آنلاین فیلم Black Widow، حالا گفته می‌شود که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو هم به‌شدت با کار دیزنی مخالف بود.

متیو بلونی که سال‌ها در رسانه‌های معتبری همچون هالیوودریپورتر کار کرده و خیلی‌ها گزارش‌های اختصاصی او را کاملا جدی می‌گیرند، خبر از این داد که نه فقط اسکارلت جوهانسون بلکه خود کوین فایگی نیز با پخش آنلاین فیلم Black Widow همزمان با آغاز اکران سینمایی آن مخالف بوده است. او می‌نویسد که کوین فایگی همواره به‌عنوان یک فرد اهل همکاری با شرکت شناخته می‌شود و ابدا اهل متمرکز ساختن رسانه‌ها روی خود یا دعوای پر سروصدا با دیزنی نیست. وی کسی نیست که به‌دنبال فرصت برای مخالفت با تصمیمات شرکت باشد.

او می‌نویسد: «اما حالا فایگی عصبانی و خجالت‌زده است. او با تیم مدیریت دیزنی علیه تصمیم گرفته‌شده برای پخش آنلاین فیلم بلک ویدو در دیزنی پلاس همزمان با اکران آن در سینماها جلسه گذاشت و ترجیح می‌داد این فیلم سینمایی مارول مثل فیلم‌های دیگر MCU، بازه‌ی زمانی اکران اختصاصی در سینماها داشته باشد. او نمی‌خواست افراد بااستعداد همراه‌شده با خود را ناراحت کند.

حالا که گند ماجرا درآمده است، فیلم دچار مشکل جدی در باکس‌آفیس شد و اسکارلت جوهانسون از شرکت شکایت کرده، کوین فایگی از دیزنی می‌خواهد موضوع را با این بازیگر حل کند».

سرویس دیزنی پلاس

حتی برخی از فیلم‌های مارول که نمرات بسیار پایین‌تری از منتقدها و مردم دریافت کرده بودند، وضعیت بسیار بهتری در باکس‌آفیس نسبت به بلک ویدو داشتند. این فیلم با افت فروش جدی طی هفته‌ها روبه‌رو شد و واقعا مشخص نیست که آیا فروش جهانی آن حتی به ۴۰۰ میلیون دلار می‌رسد یا نه. درحالی‌که یک فیلم با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلار حداقل به فروش جهانی ۴۰۰ میلیون دلاری در سینماها نیاز دارد تا ضرر مالی مستقیم ندهد. این گزارش جدید در حالی منتشر شد که طی ساعات گذشته دیزنی به‌صورت رسمی مخالفت جدی خود با محتوای شکایت اسکارلت جوهانسون را اعلام کرد.

دیزنی مخالفت جدی خود با شکایت اسکارلت جوهانسون را اعلام کرده است

از آن‌جایی که بسیاری از حقوق‌ها در هالیوود براساس میزان فروش سینمایی یک فیلم نهایی می‌شوند، افرادی همچون اسکارلت جوهانسون و اما استون (بازیگر اصلی فیلم کروئلا که آن نیز همزمان با اکران سینمایی در شبکه آنلاین دیزنی پلاس قرار گرفت) شانس شکایت از دیزنی را دارند. زیرا اکنون از اتحادیه‌ی سینمادارها تا مقام‌های بالای شرکت آی‌مکس به‌صورت واضح اعلام کرده‌اند که پخش آنلاین یک فیلم در سرویس‌های استریم‌محور همزمان با اکران سینمایی آن قطعا تاثیر بسیار زیادی روی فروش اثر در سینماها می‌گذارد. اکنون فیلم F9 که چه در نمرات مردمی و چه در نمرات منتقدها وضعیتی بسیار بدتر از بلک ویدو دارد، مدام خود را به فروش جهانی ۷۰۰ میلیون دلاری نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. زیرا جدیدترین قسمت سریع‌ و خشن چند هفته اکران سینمایی اختصاصی داشت.

فیلم Jungle Cruise ظاهرا تا این لحظه آخرین فیلم سینمایی است که دیزنی به پخش آنلاین آن در شبکه دیزنی پلاس به‌صورت همزمان با آغاز اکران در سینماها تن داد. اکنون این شرکت موقع صحبت راجع به تک‌تک آثار بعدی خود همچون فیلم Free Guy و فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به آغاز پخش آن‌ها با اکران اختصاصی در سالن‌های سینما اشاره می‌کند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده