نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۰

پایان زودهنگام خندوانه با ابتلا رامبد جوان و عوامل به کرونا

به‌دنبال ابتلاء رامبد جوان و هفده نفر از عوامل برنامه خندوانه به کرونا، فصل هفتم این برنامه زودتر از موعد به پایان رسید.

چند روز پیش بود که اعلام شد رامبد جوان و برخی از عوامل برنامه خندوانه به کرونا مبتلا شده‌اند و به همین دلیل تولید فصل هفتم این برنامه تلویزیونی متوقف و قرار شد شش قسمت باقیمانده آن پس از شفا یافتن رامبد جوان و عوامل جلوی دوربین بروند. حال طبق اخبار، سیدعلی احمدی، تهیه‌کننده خندوانه از پایان زودهنگام و اجباری فصل هفتم خندوانه خبر داده است. تهیه‌کننده خندوانه چنین گفت:

«با وجود ابتلای هفده نفر از دوستان و همکاران‌مان و نیز بستری شدن رامبد جوان عزیز، تمام تلاش‌مان را کردیم تا شب‌های عید بزرگ و مهم غدیر کنار هم‌ باشیم اما متأسفانه با هیچ تدبیری مقدور نشد.»

طبق اعلام سیدعلی احمدی فصل جدید برنامه خندوانه پس از ایام محرم و صفر تولید خواهد شد. رامبد جوان نیز به‌تازگی با انتشار پستی در اینستاگرام از بهبود حال خود نسبت به روزهای قبل خبر داده است. برنامه خندوانه یکی از برنامه‌های پربیننده چند سال اخیر تلویزیون محسوب می‌شود. رامبد جوان در این برنامه به گفت‌وگو با مهمانان مختلف می‌پردازد و همچنین مسابقات مختلفی را برگزار می‌کند. رامبد جوان کارگردان سینما و تلویزیون نیز محسوب می‌شود، از ساخته‌های او می‌توان به فیلم نگار و سریال مسافران اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده