// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵

تولید سریال لایواکشن پوکمون توسط نتفلیکس

شبکه آنلاین نتفلیکس مشغول ساخت یک سریال لایواکشن براساس مجموعه Pokemon شده است. این پروژه اکنون در مراحل اولیه قرار دارد.

باتوجه‌به موفقیت فیلم لایواکشن Pokémon Detective Pikachu، محصول سال ۲۰۱۹ میلادی عجیب نیست که شاهد یک پروژه‌ی گسترده‌ی دیگر برای اقتباس از روی مجموعه‌ی پوکمون باشیم. اما شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند که جو هندرسون، یکی از سازندگان سریال Lucifer مسئول ساخت سریال پوکمون برای نتفلیکس شده باشد. همچنین گزارش‌ها می‌گویند که طی یک ماه اخیر، هندرسون داشت با همکاری نتفلیکس به استخدام افراد مختلف می‌پرداخت تا تیم ساخت سریال پوکمون قدم به قدم شکل بگیرد.

از آن‌جایی که بسیاری از قسمت‌های انیمه Pokemon از مدتی قبل در شبکه آنلاین نتفلیکس قرار دارند، تعجبی ندارد که این سرویس استریم محتوا باتوجه‌به آمار آن‌ها بخواهد بیش‌ازپیش توجه طرفدارهای پوکمون را به خود جلب کند. فیلم Pokémon Detective Pikachu با صداگذاری رایان رینولدز به فروش ۴۳۳ میلیون دلاری در سینماهای جهان رسید. در ادامه قرار بود که یک دنباله برای آن تولید شود. ولی چند ماه گذشت و سپس یکی از بازیگرهای آن فیلم لایواکشن (Live action) گفت که ظاهرا دیگر قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد.

راستی سریال لوسیفر نتفلیکس در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) با پخش ششمین و آخرین فصل خود به پایان می‌رسد. پس دیگر هرچه به آن تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم، هندرسون می‌تواند درصد بیشتری از فکر خود را متمرکز روی سریال پوکمون کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده