نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳

سریال سیمپسون ها یک قسمت موزیکال خواهد داشت

سریال The Sipmpsons (سیمپسون‌ها) برای اولین‌بار دارای یک قسمت تماما موزیکال خواهد بود.

سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) در طول حیات چندین و چندساله‌ی خود به زمینه‌های مختلف و عدیده‌ای پرداخته‌ است. به‌تازگی اما مشخص شده است سازندگان این سریال قصد به‌دست دادن تجربه‌ای جدید را دارند، یک قسمت تماما موزیکال. در جریان رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو مشخص شد این قسمت کاملا موزیکال The Star of Backstage (ستاره‌ی پشت‌صحنه) نام دارد و در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) همزمان با آغاز فصل ۳۳ سریال پخش خواهد شد. مت سِلمان، تهیه‌کننده سریال می‌گوید ستاره‌ی پشت‌صحنه موزیکال‌ترین قسمت تاریخ سیمپسون‌ها خواهد بود. او می‌گوید این قسمت سرتاسر مملو از موسیقی خواهد بود، سلمان ستاره‌ی پشت‌صحنه را به یک اجرای موزیکالِ برادوی تشبیه می‌کند که مملو از قطعات موسیقی اورجینال است.

کریستن اَن بل، بازیگر زن مشهور در این قسمت موزیکال بخش‌های آوازخوانی شخصیت مارج سیمپسون را صداپیشگی خواهد کرد. سلمان در این‌باره می‌گوید آن‌ها صدای اصلی مارج با صداپیشگی جولی کَونر را دوست دارند اما صدای آواز خواندن موضوعی متفاوت است. وی می‌گوید شخصیت مارج یک صدای خوانندگی درونی دارد که وقتی از حنجره‌اش خارج می‌شود، به صدای کریستن ان بل شبیه است.

اعضای خانواده سیمپسون ها

داستان قسمت موزیکال ستاره‌ی پشت‌صحنه از این قرار است که «شخصیت مارج خاطراتی فوق‌العاده از دوران دبیرستان خود دارد که در آن مدیر استیجِ تئاتر مدرسه‌اش بوده، نمایشی با نام Y2K: The Millennium Bug، او تصمیم گرفته بیست سال پس از آخرین اجرا همان نمایش را با همان اعضا دوباره روی صحنه ببرد. اما وقتی دشمن دوران دبیرستان او به شهر می‌آید، مارج متوجه می‌شود خاطراتش دقیقا آن چیزهایی که می‌اندیشیده نبوده‌اند.»

سریال سیمپسون‌ها پیش از این نیز قسمت‌های موزیکال داشته‌ است، قسمت‌هایی نظیر The Monorail Song، اما ستاره‌ی پشت‌صحنه اولین قسمت تماما موزیکال این سریال خواهد بود. نگارش این قسمت برعهده الیزابت کرنان اویریک بوده و جک دالگن نیز نگارش موسیقی آن را برعهده داشته است. در جریان کامیک کان همچنین مشخص شد قسمت ترسناک Treehouse of Horror سریال سیمپسون‌ها امسال به‌جای سه بخش، در پنج بخش عرضه خواهد شد. همچنین یک قسمت دو بخشی با نام A Serious Flanders در پاییز سال جاری به‌دست خواهد رسید، سِلمان از این اپیزود به‌عنوان «نامه‌ای عاشقانه به سریال فارگو، سریال‌های درام‌ جنایی و دنیای استریم تلویزیونی» یاد کرده است. او می‌گوید آن‌ها پیش از این چنین چیزی نساخته‌اند و امیدوارند این قسمت منطقی از آب درآید. قسمت مذکور با صداپیشگی برایان کاکس، کریستین میلیوتی و تیموتی اولی‌فانت ساخته می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده