نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹

ساخت مستندی از روبرت لواندوفسکی توسط آمازون

آمازون در نظر دارد تا درکنار ساخت مستندی براساس باشگاه بایرن مونیخ در فصلی که ۶ گانه برد، یک مستند براساس زندگی و موفقیت روبرت لواندوفسکی نیز تولید و منتشر کند.

بدون شک روبرت لواندوفسکی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازیکنان چند سال اخیر دنیای فوتبال است که در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ با بایرن مونیخ موفق شد ۶ گانه را به خانه ببرد و در ادامه در فصل گذشته توانست رکورد افسانه‌ای گرد مولر را در بوندس لیگا در آخرین لحظات هفته آخر بشکند. همچنین لواندوفسکی اخیرا برای دومین سال پیاپی بهترین بازیگر سال فوتبال آلمان شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مستندی در مورد زندگی شخصی و ورزشی روبرت لواندوفسکی در دست ساخت است.

آمازون در حال ساخت مستندی از زندگی شخصی و حرفه‌ای روبرت لواندوفسکی، مهاجم موفق بایرن مونیخ است که قرار است زندگی ورزشی و خصوصی او را از دیدی منحصر‌به‌فرد نمایش دهد. این مستند در سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش خواهد شد. لواندوفسکی در مورد این مستند گفت: «ایده پشت این مستند بسیار منحصر‌به‌فرد است و این یکی از دلایلی است که تصمیم گرفتیم تا این کار را انجام دهیم. ما می‌خواهیم یک داستان از فراز و نشیب‌ها، نمایش نقاط ضعف و قوت بدون اینکه فیلتری روی آن انجام شود و همچنین نمایش اتفاقاتی که واقعا رخ داده‌، را در این مستند نشان دهیم.»

روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ آقای گل فصل گذشته بوندس لیگا با شکستن رکورد گرد مولر

لواندوفسکی در ادامه از اهداف ساخت پشت این مستند گفت: «این مستند باید جنبه‌هایی از زندگی حرفه‌ای من را نشان دهد که برای طرفداران و علاقه‌مندان جذاب و جالب باشد. اما امیدوارم بینندگانی که خیلی اهل دنبال کردن فوتبال نیستند نیز از این مستند و اطلاعات کوچکی که ارائه می‌دهد، استقبال کنند. هدف من این است که این مستند الهام بخشی برای کودکانی باشد که رویای دستیابی به چیز و موفقیت بزرگی دارند، اما آن‌ها باور ندارند که می‌توانند این کار را انجام دهند.»

همچنین در این مستند قرار است درکنار روبرت لواندوفسکی، شاهد حضور نزدیک‌ترین دوستان و خانواده او و همچنین مربیان، هم تیمی‌ها و رقیبان لوا از جمله بزرگ‌ترین ستارگان دنیای فوتبال نیز باشیم که در طول آن در مورد لواندوفسکی صحبت خواهند کرد. این در حالی است که آمازون در حال تولید یک مستند سریالی براساس موفقیت باشگاه بایرن مونیخ در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ نیز است که این مستند قرار است پشت صحنه موفقیت این باشگاه محبوب آلمانی در فصلی که ۶ گانه برد از جمله لیگ قهرمانان اروپا را نشان دهد که شامل پشت صحنه‌ها و مصاحبه‌های اختصاصی نیز خواهد بود. این مستند در طول سال جاری پخش خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده