نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۵

احتمال فاش شدن اتفاقی مهم در پوستر جدید سریال The Mandalorian

پوستر جدیدی از سریال The Mandalorian منتشر شده است که به موضوع مهمی در تمرین احتمالی بیبی یودا توسط لوک اسکای واکر اشاره دارد.

ادامه این خبر ممکن است بخشی از داستان فصل سوم سریال The Mandalorian را فاش کند

فصل دوم سریال The Mandalorian با یک پایان جنجالی و غافلگیر کننده به پایان رسید که در طول آن شاهد ورود لوک اسکای‌واکر با بازی مارک همیل به لحظات پایانی این سریال بودیم که پس از یک مبارزه جذاب با نیروهای ماف گیدئون، او گروگو را که البته بسیاری هنوز او را با نام بیبی یودا می‌شناسند، از دین جارین تحویل گرفت. حالا می‌دانیم که گورگو قرار است توسط لوک اسکای‌واکر آموزش داده شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از سریال مندلورین منتشر شده است که احتمالا موضوع مهمی از آینده سریال را فاش می‌کند.

به‌تازگی پوستری از سریال The Mandalorian توسط راسل واکس طراحی و منتشر شده که این پوستر Size Matters Not نام دارد. در این پوستر شاهد حضور بیبی یودا هستیم که در حال ساخت لایت‌سیبر خودش است که علاوه‌بر قطعات شمشیر نوری گروگو، شاهد نور طلایی رنگ شمشیرش نیز هستیم. این پوستر نه تنها به یک اتفاق مهم احتمالی در فصل سوم سریال The Mandalorian که داده شدن یک لایت‌سیبر به بیبی یودا است، اشاره می‌کند، بلکه نشان می‌دهد لوک در حال استفاده از نیرو خود برای تشکیل شوالیه‌های جدای است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

بیبی یودا در حال ساخت لایت سیبر خود با کمک لوکی اسکای واکر در پوستر جدید سریال The Mandalorian است

در حال حاضر لوک اسکای‌واکر تنها شوالیه جدای در کهکشان است و عجیب نیست او در تلاش است تا گروهی جدید تشکیل دهد. جدای‌ها زمانی به لایت‌سیبر دسترسی پیدا می‌کنند که توانایی استفاده درست و صحیح از نیرو را پیدا کرده باشند و این می‌تواند به معنای تکمیل بخش اول آموزش‌های گروگو باشد که حالا می‌تواند از خودش دفاع کند. بیشتر رنگ نور شمشیرهای جدای سبز یا آبی است و البته پیش از این بنفش هم دیده بودیم، اما رنگ زرد کمتر دیده شده است.

البته طرفداران جنگ ستارگان قبلا شمشیر نوری ری را در پایان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker دیده بودند که دارای رنگ طلایی بود. حالا گروگو هم قرار است مانند ری دارای چنین شمشیری شود یا رابطه‌ای بین این موضوع وجود دارد؟ برای جواب این سوال تنها باید تا فصل سوم سریال The Mandalorian صبر کنیم که احتمالا در سال ۲۰۲۲ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده