نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۳

پیوستن بازیگر Arrow به جمع بازیگران سریال She Hulk

جاش سگارا که پیش از این در سریال Arrow حضور داشته، به جمع بازیگران سریال She Hulk از دنیای سینمایی مارول اضافه شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال She Hulk همچنان در آتلانتا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال شی هالک اضافه شده است. جاش سگارا، بازیگر سریال Arrow پس از توافق با مارول استودیو به جمع بازیگران سریال She Hulk اضافه شده، اما طبق انتظار اطلاعاتی از نقش او در این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول در دسترس نیست. علاوه‌بر سگارا، طی ماه‌های اخیر شاهد اضافه شدن جمیله جمیل در نقش تیتانیا، رنی الیس گولدزبری و  جینجر گونزاگا به جمع بازیگران سریال She Hulk بودیم.

جاش سگارا در فصل پنجم سریال Arrow

علاوه‌براین بازیگران جدید، تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (شی هالک)، مارک رافلو در نقش بروس بنر (هالک) و تیم راث در نقش بیزاری (Abomination)، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال She-Hulk رسما تایید و اعلام شده است. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از فهرست کامل بازیگران این سریال در دسترس نیست. همچنین کت کویرو و آنو والیا وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال شی هالک را بر عهده خواهند داشت. 

علاوه‌براین، جسیکا گائو، نویسنده سریال Rick and Morty که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت Pickle Rick را بر عهده داشته و برای آن جایزه امی نیز دریافت کرده، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال She-Hulk را بر عهده دارد. سریال She-Hulk قرار است در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید و منتشر شود. سریال شی هالک قرار است یک سریال کمدی قضایی باشد. جاش سگارا نقش آدریان چیس را در فصل پنجم سریال Arrow بر عهده داشت و از دیگر کارهای وی می‌توان به فیلم Trainwreck، سریال Orange Is the New Black، سریال AJ and the Queen و سریال Chicago P.D اشاره کرد.

انتظار می‌رود که سریال She Hulk در سال ۲۰۲۲ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. طی سال جاری میلادی تاکنون سریال WandaVision، سریال The Falcon and the Winter Soldier و سریال Loki از شبکه دیزنی پلاس پخش شده‌اند و در ادامه شاهد پخش انیمیشن What If، سریال Ms. Marvel و سریال Hawkeye در طول سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس خواهیم بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده