// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷

تایید ساخت فیلم Army of the Dead 2 ؛ قرارداد زک اسنایدر با نتفلیکس

زک اسنایدر نه‌تنها فیلم Army of the Dead 2 را کارگردانی می‌کند و انیمه Twilight of the Gods را برای نتفلیکس می‌سازد، بلکه یک قرارداد گسترده نیز با این شبکه آنلاین امضا کرد.

فیلم Rebel Moon، انیمه Twilight of the Gods و حالا فیلم Army of the Dead 2. تازه اگر پروژه‌هایی را در نظر بگیریم که زک اسنایدر قرار است تهیه‌کننده‌ی آن‌ها باشد، این فهرست طولانی‌تر هم می‌شود. باتوجه‌به تعداد بینندگان فیلم Army of the Dead ظاهرا شبکه آنلاین نتفلیکس شدیدا تمایل به همکاری‌های بیشتر با کارگردان فیلم Zack Snyder's Justice League دارد. حالا زک اسنایدر و همسر او تحت برند شرکت Stone Quarry Productions قرارداد first-look با نتفلیکس امضا کرده‌اند. به این معنی که نتفلیکس می‌خواهد حداقل تا دو سال آینده تک‌تک ایده‌های زک اسنایدر و برنامه‌های او برای تولید آثار مختلف را بشنود.

در حقیقت اسنایدر اگر می‌خواهد یک اثر جدید بسازد، اول باید نزد نتفلیکس برود و این موضوع را با شبکه آنلاین استریم‌محور مورد بحث در میان بگذارد. اگر آن‌ها ایده را دوست داشته باشند، نتفلیکس تولید کننده‌ی محصول خواهد بود و فقط اگر نتفلیکس نخواهد، اسنایدر می‌تواند پروژه را به سرمایه‌گذارهای دیگر معرفی کند. به بیان بهتر با این قرارداد دوساله نتفلیکس تضمین می‌کند که حداقل تا زمان مشخص‌شده، مدام انتخاب اول زک اسنایدر باشد.

پیش از رفتن به سراغ فیلم Army of the Dead 2، اسنایدر به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم Rebel Moon می‌پردازد که با الهام از جنگ ستارگان و آثار آکیرا کوروساوا ساخته می‌شود. در نتیجه تا چندین و چند ماه بعد حتی پروسه‌ی فیلم‌برداری Army of the Dead 2 نیز شروع نخواهد شد. شِی هتن که یکی از نویسندگان فیلم Army of the Dead بود، به‌عنوان فیلمنامه‌نویس فیلم Army of the Dead 2 انتخاب شد.

زک اسنایدر در حال کار با دوربین موبایل در پشت صحنه ساخت یک فیلم

فیلم Army of Thieves به‌عنوان پیش-درآمد فیلم Army of the Dead و همچون انیمه Army of the Dead: Lost Vegas به تهیه‌کنندگی زک اسنایدر ساخته می‌شود. بیشتر از ۷۵ میلیون اکانت نتفلیکس تا به امروز حداقل دو دقیقه از فیلم Army of the Dead زک اسنایدر را تماشا کرده‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده