نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۰

پیوستن بازیگری دیگر به فیلم Black Panther 2

میکلا کول که برای بازی در سریال I May Destroy You با تحسین زیادی مواجه شده بود، به جمع بازیگران فیلم Black Panther: Wakanda Forever اضافه شده است.

از اوایل این ماه مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا آغاز شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Black Panther 2 اضافه شده است. میکلا کول، بازیگر سریال I May Destroy You جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران دنباله فیلم Black Panther اضافه شده، اما طبق انتظار اطلاعاتی از نقش وی در دسترس نیست. 

میکلا کول در سریال I May Destroy You

میکلا کول اخیرا برای بازی I May Destroy You نامزد دریافت ۳ جایزه امی در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی زن در یک سریال محدود، بهترین فیلمنامه یک سریال محدود و کارگردانی یک سریال محدود شده است. لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا و مارتین فریمن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Black Panther 2 در دسترس نیست.

رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever بازگشته است. علاوه‌بر سریال I May Destroy You، کول طی این سال‌ها در آثار دیگری چون سریال The Aliens، دو قسمت از سریال Black Mirror، سریال Chewing Gum، سریال Black Earth Rising، فیلم Been So Long و فیلم Star Wars: The Last Jedi نیز به ایفای نقش پرداخته است. 

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. فیلم Black Panther در سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین فیلم بلک پنتر موفق شد نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار شود و ۳ جایزه اسکار در بخش بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس و بهترین طراحی صحنه دریافت کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده