نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۹

اکران فیلم قهرمان اصغر فرهادی در پاییز

فیلم سینمایی قهرمان ساخته اصغر فرهادی در فصل پاییز اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی بحث برانگیز‌ترین فیلم این روزهای سینمای ایران است. فیلمی که اخیرا در جشنواره کن حضور داشته و برنده جایزه بزرگ این جشنواره نیز شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ فیلم سینمایی قهرمان در پاییز اکران خواهد شد. سعید خانی، مدیر دفتر خانه فیلم که پخش‌کننده قهرمان در ایران محسوب می‌شود خبر حاضر را به‌دست رسانده است.

سعید خانی درباره اکران فیلم سینمایی قهرمان گفت: «اکران فیلم‌ آقای فرهادی باید هماهنگ با اکران جهانی‌اش باشد و باید با آقای فرهادی برای اکران تصمیم بگیریم[.] اما همه دغدغه‌مان این است که فیلم را پاییز اکران کنیم[،] اینکه چه زمانی از پاییز باشد هنوز معلوم نیست اما قطعا این فیلم پاییز اکران می‌شود.»

سعید خانی همچنین درباره فروش احتمالی قهرمان صحبت‌هایی به این شرح کرد: «فیلم‌های آقای فرهادی مخاطب خیلی وسیعی دارد و جایزه بزرگ هیات داوران به اهمیت فیلم اضافه کرده و امیدواریم در آن زمان اکثر مردم واکسن زده باشند و شرایط سینما عادی شده باشد. به نظرم این فیلم رکورد پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران را خواهد زد.»

 اصغر فرهادی، امیر جدیدی، سارینا فرهادی و عوامل تیم قهرمان در جشنواره کن 2021

فیلم سینمایی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی با بازی امیر جدیدی، محسن تنابنده، سارینا فرهادی و فرشته صدرعرفایی ساخته شده است. اصغر فرهادی علاوه‌بر کارگردانی، نویسنده فیلم نیز محسوب می‌شود و به‌همراه الکساندر ماله-گی تهیه قهرمان را هم برعهده داشته است. تدوین فیلم قهرمان برعهده هایده صفی یاری بوده است. این فیلم ۱۲۷ دقیقه‌ای علاوه‌بر ایران در آمریکا و کشورهای دیگر نیز روی پرده خواهد رفت. اصغر فرهادی پیش از این فیلم‌های درباره الی، جدایی نادر از سیمین، گذشته، فروشنده و همه می‌دانند را ساخته و با دو فیلم جدایی نادر از سیمین و فروشنده برنده اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده