نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۴

انتشار تریلر جدید انیمه ویچر

نتفلیکس تریلر جدیدی از انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf را منتشر کرد و در ادامه نام صداپیشگان این انیمه را اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf منتشر شده است. در تیزر تریلر جدید انیمه The Witcher شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات و گذشته وزمیر هستیم که در ادامه تصاویر اکشن و خشن بسیاری نیز نمایش داده می‌شود. در طول تریلر بیشتر با اتفاقات و داستان انیمه ویچر آشنا می‌شویم که صحنه‌هایی آشنا از بازی و سریال ویچر نیز در طول تریلر قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf را از یوتیوب تماشا کنید.

همچنین نتفلیکس فهرست صداپیشگان انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf را نیز منتشر کرده که براساس آن، تئو جیمز صداپیشگی وزمیر را در انیمه ویچر بر عهده دارد. جیمز پیش از این در فصل اول سریال The Witcher نیز به‌عنوان صداپیشه وزمیر حضور داشت. لارا پالور در نقش تترا، گراهام مک‌تاویش در نقش دگلان و مری مکدانل در نقش لیدی زربست، دیگر صداپیشگان انیمه ویچر هستند.

انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf اقتباسی از رمان‌ها یا داستان‌های کوتاه دنیای ویچر اثر آندری ساپکوفسکی نیست و درواقع این فیلم انیمه‌ای قرار است شخصیت وزمیر را پیش از شروع پخش فصل دوم سریال The Witcher معرفی کند تا طرفداران سریال بیشتر با گذشته و منشا این شخصیت آشنا شوند. طبق خلاصه داستان انیمه ویچر، وزمیر مدت‌ها قبل از تعلیمِ گرالت و پس از اینکه با درخواست «قانونِ غافلگیری» از سوی دگلانِ اسرارآمیز مواجه می‌شود، ماجراجویی خود را به‌عنوانِ یک ویچر آغاز می‌کند.

انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf در تاریخ ۲۳ اوت/آگست (۱ شهریور) از نتفلیکس پخش خواهد شد. وظیفه ساخت انیمه ویچر بر عهده لورن اشمیت هیسریچ و بو دِمایو، نویسندگان سریال The Witcher بوده است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده