نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۰

آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال The Wheel of Time

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Wheel of Time در حالی آغاز شده که تاریخ پخش فصل اول آن هنوز اعلام نشده است.

سریال The Wheel of Time (چرخ زمان) اقتباسی از مجموعه کتاب‌هایی با همین نام نوشته‌ی رابرت جردن است. بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ فیلم‌برداری فصل دوم سریال چرخ زمان به‌تازگی آغاز شده است. این سریال برای پخش از سرویس آمازون پرایم ویدیو ساخته می‌شود و وظیفه کارگردانی قسمت اول از فصل دوم آن نیز برعهده توماس نپر، یکی از کارگردان‌های سریال World on Fire خواهد بود.

خبر آغاز فیلم‌برداری فصل دوم سریال چرخ زمان درحالی اعلام شده که رویداد سن‌دیگو کامیک‌کان ۲۰۲۱ از یکم مرداد ماه آغاز می‌شود و آمازون پرایم نیز در آن پنل خود را برگزار خواهد کرد. سریال چرخ زمان بخشی مهم از این پنل را به خود اختصاص خواهد داد، رف جودکینز، شورانر سریال نیز در پنل مذکور حضور خواهد داشت. احتمال دارد در پنل مذکور بالاخره تاریخ پخش دقیق فصل اول سریال چرخ زمان اعلام شود، چرا که این سریال قرار است تا پایان سال جاری میلادی پخش شود و از طرفی فیلم‌برداری فصل دوم آن نیز آغاز شده است.

سریال The Wheel of Time درباره گروهی از زنانِ ویژه خواهد بود که توانایی استفاده از جادو را دارند. یکی از اعضای این گروه ویژه معتقد است موجودی بسیار قدرتمند دچار تناسخ شده است. در نتیجه او گروهی از پنج جوان را دور هم جمع می‌کند و آن‌ها را به ماموریتی راهی می‌کند که می‌تواند سرنوشت کل جهان را رقم بزند. از بازیگران این سریال می‌توان به جوشا استرادوفسکی، مارکوس روثرفورد، زوئی رابینز، بارنی هریس، مادلین مدن و رزموند پایک اشاره کرد. فصل اول این سریال در ۶ قسمت تولید شده و کارگردانی دو قسمت اول آن برعهده اوتا بریزویچ بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده