نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۱

سازنده سریال Castlevania در نتفلیکس روی انیمیشن PUBG کار می‌کند

آدی شانکار سازنده سریال انیمیشنی Castlevania در شبکه نتفلیکس، پروژه انیمیشنی جدیدی را که براساس بازی بتل رویال PlayerUnknown's Battlegrounds یا PUBG ساخته می‌شود، کارگردانی خواهد کرد.

شرکت Krafton Inc، ناشر بازی PUBG در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که آدی شانکار تهیه کننده ۳۶ ساله هندی – آمریکایی که بیشتری با آثاری همچون Dredd و Castlevania شناخته می‌شود، پروژه انیمیشنی جدید PUBG را خواهد ساخت. شانکار علاوه‌بر این سابقه کار در فیلم‌های The Grey یا بازی لیام نیسون و Killing Them Softly با نقش آفرینی برد پیت را در کارنامه دارد. شانکار در اظهارات خود در اینباره می‌گوید:

«به‌عنوان یکی از بازیکنان PUBG، از زمان انتشار این بازی در سال ۲۰۱۷ به‌شدت به رقابت در آن علاقه‌مند بودم. خوشحالم که Krafton برای این کار به من اعتماد کرده تا به‌عنوان یک فیلمساز به پیاده‌سازی دیدگاه‌های خود در این اثر بپردازم. مشتاقانه منتظر شروع این سفر هیجان انگیز هستم.»

«این پروژه از نظر من گامی دیگر در تحول ارتباط میان صنعت بازی و سینمای هالیوود است. بی‌صبرانه برای اشتراک نقطه نظراتمان با مخاطبان لحظه شماری می‌کنیم.»

آدی شانکار سازنده انیمیشن کستلوانیا

CH Kim، مدیرعامل شرکت Krafton, Inc درباره عقد این قرارداد می‌گوید: «علاوه‌بر توسعه مداوم محتوای جدید و جذاب برای مخاطبان بازی PUBG، همکاری ما با آدی شانکار نشان‌دهنده گام جدیدی در استراتژی گسترش ابعاد دنیای این بازی به یک مجموعه‌ی چندرسانه‌ای است. ما از همکاری با شانکار برای ماجراجویی در دنیایی که این بازی را برای طرفداران زنده نگه داشته بسیار هیجان زده هستیم. به‌زودی و در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این پروژه انیمیشنی را با طرفداران در میان خواهیم گذاشت.»

این پژوه به‌عنوان جدیدترین اقدام سازندگان بازی PUBG برای گسترش شعاع عملکرد آن خارج از دنیای گیمینگ لقب می‌گیرد. پیش از این هم فیلم کوتاه و لایو اکشن Ground Zero با بازی دان لی به‌عنوان یکی از برنامه‌های سازندگان پابجی معرفی شده بود. علاوه‌بر این قرار است یک سریال کارآگاهی با بازی جاناتان فریکس با نام Mysteries Unknown: Birth of the Battlegrounds نیز ساخته شود.

شخصیت بازی PUBG

PUBG با بیش از ۵۵ میلیون بازیکن فعال روزانه در سراسر جهان، حدود ۷۰ میلیون نسخه از این بازی را برای پی سی و کنسول‌های بازی به فروش رسانده تاکنون بیش از یک میلیارد بار در پلتفرم‌های موبایل دانلود شده است. PUBG به‌عنوان اولین بازی بتل رویال که به‌صورت گسترده مورد استقبال هواداران قرار گرفت شناخته می‌شود.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار پروژه‌ی انیمیشن PUBG تعیین نشده است. این بازی هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، گوگل استیدیا و سیستم‌ عامل‌های موبایل اندروید و iOS قابل دریافت است.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده