نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸

احتمال حضور نسخه کودکی پرنسس لیا در سریال جدید جنگ ستارگان

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، در سریال Obi-Wan Kenobi قرار است شاهد نسخه کودکی پرنسس لیا باشیم. همچنین نقش سانگ کانگ نیز احتمالا مشخص شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Obi-Wan Kenobi در استودیویی فیلمسازی در لس آنجلس در حال انجام است که پیش از این تولید سریال The Mandalorian و همچنین بوبا فت در این مکان انجام شده بود. بااین‌حال، هم‌اکنون اطلاعات بسیار کمی از سریال جدید جنگ ستارگان در دسترس است و تنها می‌دانیم که در این سریال قرار است شاهد بازگشت هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر باشیم. همچنین می‌دانیم که اتفاقات سریال Obi-Wan Kenobi قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد.

ووین لایرا بلیر در فیلم We Can Be Heroes

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است. طبق خبری که Cinelinx منتشر کرده، ووین لایرا بلیر، بازیگر فیلم Bird Box و فیلم We Can Be Heroes به جمع بازیگران سریال اوبی وان کنوبی اضافه شده و قرار است نقش نسخه کودکی پرنسس لیا اورگانا را بازی کند. این وب‌سایت می‌گوید که لیا تقریبا دلیل اصلی ساخت سریال است و درواقع او باعث می‌شود تا اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک‌گرگور ماجراجویی دیگری را آغاز کند.

البته پیش از این نیز شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور نسخه کودکی پرنسس لیا و لوک‌ اسکای‌واکر در سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده بود که ظاهرا داستان سریال قرار بود شباهت زیادی به سریال The Mandalorian داشته باشد که درنهایت کاتلین کندی تصمیم به تغییر دادن آن گرفته است. البته فعلا مشخص نیست که آیا لوک هم در سریال حضور دارد یا خیر، اما می‌دانیم که اوبی وان برای محافظت از لوک در تاتویین است و باید ببینیم چه چیزی می‌تواند باعث ترک سیاره توسط اوبی وان شود.

احتمال بازی کردن سانگ کانگ در نقش Fifth Brother Inquisitor در سریال اوبی وان کنوبی

ازطرفی اطلاعاتی از نقش احتمالی سانگ کانگ، بازیگر فیلم سریع و خشن 9 در سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است که گفته می‌شود او قرار است نقش یکی از اعضای Inquisitor را بازی کند. گفته می‌شود که او نقش برادر پنجم را بر عهده دارد که قبلا در انیمیشن Star Wars Rebels معرفی شده بود که در این سریال انیمیشنی با خواهر هفتم پیش از کشته شدن توسط آسوکا تانو و ماول یک تیم تشکیل داده بودند. در حال حاضر لوکاس‌فیلم یا دیزنی واکنشی به گزارش Cinelinx نداشته‌اند و تنها زمان درستی یا نادرستی آن را ثابت می‌کند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده