نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸

احتمال ساخت دو سریال انیمیشنی براساس بازی تاج و تخت

گویا HBO Max ساخت دو سریال اسپین آف انیمیشنی براساس Game of Thrones را در برنامه دارد.

به گزارش هالیوودریپورتر شبکه HBO Max قصد دارد دو سریال انیمیشنی براساس جهان Game of Thrones (بازی تاج و تخت) تولید کند. البته HBO Max تاکنون به این خبر واکنشی نشان نداده است. طبق گزارش‌ها، یکی از این سریال‌های انیمیشنی درباره امپراطوری گُلدن از سرزمین Yi Ti است، سرزمینی که هرگز در سریال بازی تاج و درخت به تصویر کشیده نشد. Yi Ti منطقه‌ای از اِسوس است که در جنوب شرقی جهان بازی تاج و تخت قرار دارد. جامعه این سرزمین یکی از قدیمی‌ترین و پیشرفته‌ترین جوامع جهان فانتری جرج. آر. آر مارتین محسوب می‌شود. همان‌طور که وستروس با تاثیرپذیری از اروپای قرون وسطی نوشته شده بود، سرزمین Yi Ti با تاثیرپذیری از امپراطوری چین ساخته شده است.

در ماه ژانویه بود که اعلام شد شبکه HBO Max قصد ساخت یک سریال انیمیشنی درام براساس جهان بازی تاج و تخت دارد؛ طبق اخبار، ساخت این سریال برعهده فرانسسکا اورسی، رئیس بخش درام HBO‌ و تیم وی است. شبکه HBO مشغول ساخت سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت با نام House of the Dragon (خاندان اژدها) است. این سریال درباره خاندان تارگارین خواهد بود و به وقایع ۳۰۰ سال پیش از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت اختصاص خواهد داشت. سریال خاندان اژدها در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

همچنین اسپین آف دیگری از بازی تاج و تاخت با نام Ten Thousand Ships به‌نویسندگی آماندا سیگل در دست ساخت است، این سریالِ پیش درآمد به ماجرای پرنسس نامیریا و سفر او از اسوس به دورن خواهد بود. علاوه‌براین، طبق اخبار به‌دست رسیده، دیگر پروژه مربوط‌به بازی تاج و تخت سریالی به نام Nine Voyages است. تولید این سریال برعهده برونو هلر خواهد بود، سریال مذکور درباره شخصیت کارلوس ولاریون خواهد بود. شخصیتی که در سریال خاندان اژدها با نقش آفرینی استیو توساینت به تصویر کشیده خواهد شد. همچنین طبق اخبار سریال پیش درآمد دیگر HBO براساس بازی تاج و تخت، Tales of Dunk & Egg نام خواهد داشت؛ این سریال درباره شخصیت‌های دانک و اِگ خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده