نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۴

ظاهر دهه شصتی فیبی والر بریج در تصاویر جدید فیلم Indiana Jones 5

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 منتشر شده است که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور فیبی والر-بریج هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 در بریتانیا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت پنجم فیلم Indiana Jones منتشر شده است. فیبی والر-بریج، بازیگر و خالق سریال Fleabag قرار است نقش اصلی زن قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز را بازی کند و حالا در تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم در شهر گلاسگو در اسکاتلند، برای اولین‌بار شاهد حضور فیبی والر-بریج هستیم که تیپ و ظاهری در سبک دهه ۶۰ میلادی بر تن دارد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

طبق اطلاعات فاش شده، اتفاقات فیلم Indiana Jones 5 قرار است در دهه ۶۰ میلادی و دوره مسابقه فضایی و احتمالا عملیات Paperclip آغاز شود که دکتر جونز قرار است دوباره در مقابل دشمنان مورد علاقه‌اش قرار بگیرد و همچنین شاهد حضور نازی‌ها باشیم. گفته می‌شود که مدس میکلسن قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم جدید ایندیانا جونز را بازی کند که از او به‌عنوان یک دانشمند نازی که توسط دولت آمریکا برای همکاری با ناسا به‌کار گرفته شده توصیف شده است. این دانشمند نازی قرار است به ناسا برای فرود روی ماه کمک کند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش والر بریج در دسترس نیست.

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج، مدس میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شوانتی رنه ویلسون و توبی جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Indiana Jones 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود.

قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده