نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۰

House of the Dragon تنها سریال در دست ساخت از بازی تاج و تخت است

کیسی بلویز، رئیس HBO در اظهارات اخیر خود درباره اسپین آف‌های سریال بازی تاج و تخت اعلام کرد که House of the Dragon تنها اسپین‌آفی است که هم‌اکنون در حال ساخت است.

شبکه HBO از زمان پایان سریال Game of Thrones، از توسعه‌ی چند پروژه‌ی اسپین آف از داستان‌های این مجموعه خبر داده بود؛ با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد که تاکنون تنها یک پروژه یعنی سریال House of the Dragon وارد مراحل ساخت شده است. کیسی بلویز، رئیس HBO در اظهارات اخیر خود در اینباره گفته که House of the Dragon تنها سریال جدید از دنیای بازی تاج و تخت است که درحال حاضر به مرحله تولید رسیده است. البته توسعه‌ی پروژه‌های احتمالی دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

براساس گزارش هالیوودریپورتر، بلویز در جریان صحبت‌های خود گفته که برخی به اشتباه تصور می‌کنند اگر یک سریال در حال توسعه باشد، یعنی فرایند ساخت آن آغاز شده است. اما این درست نیست؛ درواقع HBO درحال بررسی سایر پروژه‌های مرتبط با سریال Game of Thrones است تا براساس فیلمنامه و داستان‌هایی که می‌توان از آن‌ها استخراج کرد، تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

استخوان جمجمه اژدها در سریال گیم او ترونز

بلویز در بخشی از اظهارات خود می‌گوید:

«چیز خوبی که درباره Game of Thrones وجود دارد، این است که تقریباً هرچیزی که درباره آن گفته می‌شود، اخبار آن در رسانه‌ها بازتاب پیدا می‌کند. یعنی هر داستانی که تاکنون پیشنهاد شده یا هر ایده‌ای که در اینباره مطرح شده، همگی از میان اخبار سر در می‌آورند. به‌خاطر همین هم مردم تصور می‌کنند که همه‌ی این پروژه‌ها در دست ساخت هستند. درحالی که تنها سریالی که فعلاً از مجموعه‌ی بازی تاج و تخت در حال تولید است، House of the Dragon است. البته ما فیلمنامه‌های دیگری هم در دست بررسی داریم که درست مثل پروژه‌های دیگر براین اساس درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود. بنابراین در حال حاضر هیچ چراغ سبزی به سایر پروژه‌ها داده نشده است، اما ایده‌های جالب و متعددی در حال توسعه هستند.»

سریال House of the Dragon قرار است براساس داستان «Fire & Blood» نوشته جورج آر آر مارتین، خالق سریال بازی تاج و تخت ساخته شود. داستان این مجموعه ۳۰۰ سال قبل از اتفاقات سریال Game of Thrones و حول محور خاندان تارگرین روایت خواهد شد.

اخیراً اولین تصاویر از فرایند ساخت سریال House of the Dragon در اینترنت منتشر شده بود که مت اسمیت را در نقش شاهزاده دیمون تارگرین و اما دآرسی را در نقش پرنسس رینیرا تارگرین نشان می‌داد. سریال خاندان اژدها در سال ۲۰۲۲ آماده پخش خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده