نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲

بازیگر شخصیت سارا در سریال The Last of Us مشخص شد

فهرست بازیگران سریال The Last of Us شبکه‌ی HBO باری دیگر با پیوستن نیکو پارک، بازیگر فیلم Dumbo گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نیکو پارکر، بازیگر فیلم فانتزی ماجراجویانه‌ی Dumbo (دامبو) برای نقش‌آفرینی در سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه‌ی HBO در نظر گرفته شده است. به‌گزارش ددلاین، این هنرپیشه‌ی انگلیسی نقش سارا میلر، دختر جوئل میلر را در این اقتباس تلویزیونی بازی می‌کند. پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) در نقش جوئل، بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) در نقش الی، گابریل لونا، بازیگر سریال Agents of S.H.I.E.L.D. (مأموران شیلد) در نقش تامی و مرل دندریج، صداپیشه‌ی بازی‌های The Last of Us در نقش مارلین از دیگر بازیگران سریال به‌حساب می‌آیند.

سریال The Last of Us با اقتباس از مجموعه بازی‌های تحسین‌شده‌ای با همین نام از استودیوی پُرآوازه‌ی ناتی داگ ساخته می‌شود که در آن یک ویروس خطرناک باعث نابودی تمدن بشری می‌شود و تنها دختری با نام الی است که می‌تواند آن را نجات دهد. از قرار معلوم سریال The Last Of Us در فصل اول به‌سراغ پوشش وقایع نخستین بازی مجموعه می‌رود. وارنرمدیا برای شرح داستان این اثر پسا-آخرالزمانی می‌نویسد: «داستان سریال ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین اتفاق می‌افتد. بازمانده‌ای سرسخت با نام جوئل برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشن تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سرتاسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند.»

جول دخترش سارا را بغل کرده است  بازی the last of us

سارا میلر نقش نسبتاً زیادی در بازی‌های این مجموعه نداشت، اما نخستین کاراکتری بود که کنترل آن را در دست می‌گرفتیم و زنجیره‌ای از حوادث را برای جوئل و تامی رقم می‌زد. کریگ مازن، نویسنده‌ی سریال Chernobyl (چرنوبیل) و نیل دراکمن، کارگردان بازی‌های The Last Of Us به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این اقتباس تلویزیونی فعالیت می‌کنند و بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت پلی‌استیشن پروداکشن، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی ناتی داگ نیز در تولید آن دخیل خواهند بود. کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ نیز سکان هدایت اپیزودهای مختلف سریال را در دست دارند و کانتمیر بالاگوف قسمت آزمایشی آن را کارگردانی می‌کند.

مدتی قبل کریگ مازن از وجود کاراکترها و رویدادهایی در سریال لست آو آس خبر داد که جایی در بازی‌های مجموعه نداشتند و این احتمالاً به معنای نمایش حوادث مابین بازی‌های The Last of Us و The Last of Us Part II خواهد بود. گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز محبوب بازی‌های این مجموعه نیز باری دیگر برای ساخت موسیقی متن سریال باز خواهد گشت و کارولین استراوس، ایوان ولز، اسد قزلباش، کارتر سوان و رُز لام نیز در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی در پروژه حضور دارند. نیکو پارکر بیشتر برای نقش‌آفرینی در اقتباس لایو-اکشن Dumbo شرکت دیزنی شناخته می‌شود. او در سریال The Third Day (روز سوم) شبکه‌ی HBO نیز به ایفای نقش پرداخته است و در آینده در فیلم Reminiscence (خاطره‌پردازی) شرکت برادران وارنر دیده می‌شود که در آن با مادرش تندی نیوتون همبازی خواهد بود.

نیل دراکمن درباره‌ی سریال می‌گوید که «تفاوت ساختاری دو مدیوم باعث می‌شود که در برخی از بخش‌ها برای بهبود هرچه بیشتر روند داستان شاهد تفاوت‌های زیادی بین اقتباس تلویزیونی و بازی‌های The Last of Us باشیم، ولی از طرفی در بعضی مواقع نیز آن‌ها بسیار به هم نزدیک هستند.» به بیان دقیق‌تر، اقتباس تلویزیونی لست آو آس بیش از آن‌که روی اکشن و تیراندازی تمرکز داشته باشد، توجه خود را به رابطه‌ی کاراکترها و حال‌وهوای درام قصه معطوف می‌کند.» تروی بیکر، صداپیشه‌ی جوئل نیز با وجود ابراز امیدواری به موفقیت سریال آخرین بازمانده از ما توضیح می‌دهد که «سیستم اپیزودی امکان روایت داستان به‌شکل بهتر و موثرتر را برای سازندگان فراهم می‌کند، اما هنوز قاطعانه بر این باور است که بهترین راه برای تجربه‌ی داستان جوئل و الی در دست گرفتن کنترلر خواهد بود.»


منبع GameSpot Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده