// دوشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

پخش سریال Heroes Reborn از شبکه ان‌بی‌سی در پاییز ۲۰۱۵

ان‌بی‌سی، رسما تایید کرد که سریال بازگشت قهرمانان (Heroes Reborn) را برای پخش در پاییز امسال آماده می‌کند. این سریال برای سال‌ ۲۰۱۵-۲۰۱۶ زمان‌بندی شده است. بازگشت قهرمانان شب‌های سه‌شنبه از شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش خواهد شد. برای خواندن خلاصه داستان و جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

خلاصه داستان رسمی منتشر شد توسط ان‌بی‌سی:

تیم کرینگ، سازنده‌ی سریال Heroes بازگشته تا با توسعه‌ی لایه‌های جدیدی از مفهوم ابرقهرمان اصلی خود گریزی به حماسه‌ی قهرمانان سال ۲۰۰۶ داشته باشد.

انتظار می‌رود مجموعه حداقل در ۱۳ قسمت به همراه سری رویدادهای جدید و ارتباط با عناصر اصلی فصل اول پخش شود. زمانی که مردم عادی از خواب خیالی خود بیدار شده و با واقعیت وجود توانایی‌های فوق‌العاده روبرو می‌شوند.

در این سریال بازیگران گذشته باز‌می‌گردند. جک کولمن در نقش نوح بِنت، جیمی ژان لویی در نقش اهل هائیتی و مسی اوما در نقش هیرو ناکامورا ایفای نقش خواهند کرد. همچنین بازیگران جدیدی نیز مانند زکاری لوی (از سریال چاک در ان‌بی‌سی و هنرنمایی در مجموعه مارول «ثور»)، رایان گازمن ( The Boy Next Door)، رابی کی (Once Upon a Time)، دانیکا یاروش (Shameless)، جودیت شِیکانا (The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2)، کی‌کی سوکیزن (Death Yankee 3)، هنری زبروسکی‌ (سریال «A to Z» از ان‌بی‌سی) و گاتلین گرین (Criminal Minds) در سریال Heroes Reborn هنرنمایی می‌کنند.

ان‌بی‌سی قبل پخش سریال «بازگشت قهرمانان» پیش‌ در آمد دیجیتالی را به منظور افتتاحیه‌ و معرفی شخصیت‌ها و خط داستانی «Heroes» منتشر می‌کند. در این مجموعه مکان‌های جدید و اطلاعات بیشتری از شخصیت‌ها معرفی خواهند شد. علاوه‌بر پلتفرم‌های دیجیتالی ان‌بی‌سی، سرویس آنلاین هولو و دیگر سرویس‌های پخش ویدیویی نیز همزمان با شبکه، افتتاحیه‌ی این پیش درآمد را پخش می‌کنند.

تیم کرینگ، پیتر ایلکاف و جیمز میدلتون وظیفه‌ی تولید این سریال را برعهده گرفته‌اند. سریال با پشتیبانی ایمراکتیو اینترتیمنت، تولید کننده‌ی جهانی تلویزیون در پاییز امسال از شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش خواهد شد.

منبع: ComicBook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده