نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

اعلام تاریخ انتشار انیمیشن Mortal Kombat Legends 2

برادران وارنر با انتشار یک پوستر تاریخ انتشار انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms را اعلام کرده است.

انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion's Revenge سال گذشته منتشر شد و توانست مورد توجه منتقدان و طرفداران قرار بگیرد. مدتی پیش بود که ساخت دنباله انیمیشن Mortal Kombat Legends معرفی شد که این انیمیشن قرار است با نام Battle of the Realms در تابستان امسال پخش شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار انیمیشن جدید مورتال کامبت مشخص شده است. برادران وارنر تایید کرد که انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) در شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

همچنین پیش فروش نسخه فیزیکی انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms که شامل نسخه بلوری و 4K Ultra HD می‌شود، از روز دوشنبه هفته آینده و نسخه دیجیتالی از هفته پس از آن آغاز خواهد شد. در حال حاضر قسمت دوم انیمیشن Mortal Kombat قرار نیست در سالن‌های سینما یا ازطریق سرویس استریم HBO Max عرضه شود و این انیمیشن اکشن تنها برای عرضه در بازار خانگی در دو نسخه استاندارد با قیمت ۳۰ دلار و نسخه 4K با قیمت ۴۰ دلار در نظر گرفته شده است.

علاوه‌براین، برادران وارنر تایید کرد که اولین تریلر انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms هفته آینده منتشر خواهد شد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. بااین‌حال، اولین پوستر قسمت جدید انیمیشن Mortal Kombat Legends منتشر شده که در این پوستر شاهد حضور ری‌دن، لیو کانگ و ساب زیرو هستیم. در ادامه می‌توانید اولین پوستر انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms

پاتریک سیتز، جنیفر کارپنتر، جوئل مک‌هیل، ایکه امادی، استیون بلوم، جوردن رودریگز، آرت باتلر، دیو بی میچل و گری گریفین، از جمله صداپیشگان انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms هستند. همچنین ایتن اسپالدینگ برای کارگردانی و جرمی آدامز برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Mortal Kombat Legends 2 بازگشته‌اند. اتفاقات این قسمت قرار است سه ماه پس از حوادث انیمیشن Scorpion’s Revenge جریان داشته باشد که قهرمانان مورد حمله شائو کان قرار می‌گیرند و حالا ری‌دن و گروهش باید در رقابت نهایی Mortal Kombat برای تعیین سرنوشت قلمروها شرکت کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده