نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۲

مصدومیت هریسون فورد در پشت صحنه فیلم Indiana Jones 5

والت دیزنی مصدومیت هریسون فورد در تمرین یک صحنه اکشن در فیلم Indiana Jones 5 را تایید کرد، اما این موضوع تاثیری روی روند فیلم‌برداری فیلم نخواهد گذاشت.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 در بریتانیا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره اصلی این فیلم اکشن و ماجراجویی مصدوم شده است. طبق گفته منابع نزدیک به هالیوودریپورتر، هریسون فورد، بازیگر نقش ایندیانا جونز زمانی‌که درحال تمرین یک صحنه اکشن در فیلم Indiana Jones 5 بود، دچار مصدومیت از ناحیه شانه شده است. هنوز میزان آسیب‌دیدگی این بازیگر ۷۸ ساله مشخص نیست، اما فیلم‌برداری قسمت پنجم فیلم Indiana Jones تا زمان درمان کامل فورد ادامه خواهد داشت.

یک سخنگوی دیزنی در بیانیه منتشر شده گفت: «هریسون فورد در زمان تمرین دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه شانه شده است. درحالی‌که دوره درمان فورد ارزیابی می‌شود، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم در این دوره ادامه خواهد یافت و در صورت لزوم، مراحل فیلم‌برداری فیلم برای هفته‌های آینده دوباره برنامه‌ریزی خواهد شد». درواقع در صورت طولانی‌تر شدن مصدومیت فورد، سازندگان فیلم Indiana Jones 5 به فیلم‌برداری صحنه‌هایی که نیازی به حضور این بازیگر نیست، ادامه خواهند داد.

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن، مدس میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شوانتی رنه ویلسون و توبی جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Indiana Jones 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود.

قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده