نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۳

اعلام نام تا انتشار اولین اطلاعات رسمی فیلم Transformers 7

پارامونت سرانجام از نام قسمت جدید فیلم Transformers پرده برداشت و همچنین اولین اطلاعات رسمی این فیلم اکشن را نیز منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات رسمی قسمت جدید فیلم Transformers منتشر شده است. فیلم Transformers 7 قرار است با نام Transformers: Rise of the Beasts روی پرده‌های سینما برود. همچنین پارامونت تایید کرد که این قسمت قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. آنتونی راموس، بازیگر فیلم In the Heights قرار است نقش اصلی فیلم جدید تبدیل شوندگان را بازی کند که به شخصیتی پر اشتباه و آسیب پذیر توصیف شده است که در زندگی خود مرتکب اشتباهاتی شده و حالا تصمیم دارد تا با کمک کردن به اپتیموس پرایم این اشتباهات را جبران کند.

دومینیک فیش‌بک، بازیگر فیلم Judas and the Black Messiah و لورین ولز، بازیگر سریال Dexter در نقش مادر راموس، دیگر بازیگران معرفی شده فیلم Transformers: Rise of the Beasts هستند. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است. در ادامه می‌توانید لوگو رسمی فیلم Transformers: Rise of the Beasts را مشاهده کنید:

لوگو رسمی فیلم Transformers: Rise of the Beasts

اتفاقات فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons نیز باشیم. همچنین پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم در فیلم Transformers: Rise of the Beasts باز خواهد گشت که در این فیلم ظاهر نسخه G1 این شخصیت را شاهد خواهیم بود که به منشا رهبر شدن این شخصیت پرداخته خواهد شد.

همچنین گروه Terrorcons قرار است گروه شرور فیلم Transformers: Rise of the Beasts باشند و از این فیلم به‌عنوان ریبوت کامل مجموعه تبدیل شوندگان یاد می‌شود. علاوه‌بر فیلم Transformers 7، پارامونت در حال ساخت چندین پروژه دیگر از مجموعه تبدیل‌شوندگان است. جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم Zodiac، وظیفه نوشتن فیلمنامه یکی از این پروژه‌ها را بر عهده دارد. همچنین آنجل مانوئل سوتو وظیفه کارگردانی و مارکو رامیرز وظیفه نوشتن فیلمنامه پروژه لایو اکشن دیگر Transformers را بر عهده گرفته‌اند.

علاو‌ه‌براین سه پروژه لایو اکشن، یک انیمیشن سینمایی با بودجه بزرگ براساس مجموعه تبدیل‌شوندگان در دست ساخت است که جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4، وظیفه کارگردانی انیمیشن Transformers را بر عهده گرفته است. اندرو بارر و گابریل فراری، نویسندگان فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Transformers را بر عهده دارند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده