نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۴

آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال His Dark Materials تا اعلام بازیگران جدید

شبکه HBO از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال His Dark Materials خبر داده است. همچنین بازیگران جدید فصل پایانی این سریال نیز معرفی شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم و پایانی سریال His Dark Materials رسما آغاز شده است. شبکه HBO و BBC با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی سریال نیروی اهریمنی او خبر داده‌اند که در این تصویر شاهد حضور دافنه کین، بازیگر نقش لایرا و امیر ویلسون، بازیگر نقش ویل هستیم که در محیطی تقریبا بیایانی درکنار هم ایستاده‌اند و کلاکت فیلم‌برداری فصل پایانی سریال His Dark Materials را در دست دارند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

دافنه کین و امیر ویلسون با کلاکتی در دست در پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری فصل سوم و پایانی سریال His Dark Materials

سریال His Dark Materials اقتباسی لایو اکشن از رمانی به همین نام اثر فیلیپ پولمن است که فصل سوم این سریال قرار است براساس رمان سوم که The Amber Spyglass نام دارد، تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه BBC و HBO منتشر شود. جک تورن وظیفه ساخت سریال His Dark Materials را بر عهده دارد که انتظار می‌رود برای ساخت فصل پایانی نیز بازگردد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال نیروی اهریمنی او در استودیو فیلمسازی Wolf Studios Wales آغاز شده و انتظار می‌رود از مکان‌هایی در ولز و انگلستان برای تولید فصل پایانی این سریال فانتزی استفاده شود.

آمیت گوپتا، چارلز مارتین و ورونیکا توفیلسکا، از جمله کارگردانان فصل سوم سریال His Dark Materials هستند. دافنه کین، امیر ویلسون، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، ویل کین، روتا گدمینتاس و جید آنوکا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال His Dark Materials باز خواهند گشت. همچنین فهرست بازیگران جدید فصل سوم سریال نیروی اهریمنی او نیز منتشر شده که براساس آن آدواله آکینویه آگباجه، جیمی وارد، سایمون هریسون، چیپو چانگ، کوبنا هالدبروک-اسمیت و امبر فیتزجرالد وولف به جمع بازیگران فصل پایانی این سریال فانتزی اضافه شده‌اند.

جین ترانتر،‌ تهیه‌کننده اجرایی سریال His Dark Materials در بیانیه منتشر شده گفت: «این فصل هم یک ماجراجویی حماسی و هم داستانی در مورد عشق و حقیقت است. جک، فرانچسکا و آملیا فیلمنامه‌های درخشانی براساس دنیای فیلیپ نوشته‌اند و شاهد اضافه شدن بازیگران اصلی سریال و چند بازیگر و استعداد درخشان جدید به این مجموعه برای شروع تولید آن هستیم».


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده