نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۹

مشخص شدن نویسنده سریال Assassin's Creed

شبکه نتفلیکس در حال همکاری دوباره با جب استوارت، نویسنده سریال Vikings: Valhalla برای ساخت سریال Assassin's Creed است.

آبان گذشته بود که نتفلیکس ساخت یک سریال لایو اکشن براساس بازی Assassin's Creed را تایید و اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده این سریال مورد انتظار مشخص شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، جب استوارت، نویسنده فیلمنامه فیلم Die Hard، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Assassin's Creed را بر عهده گرفته است. استوارت هم‌اکنون در حال همکاری با نتفلیکس برای ساخت سریال Vikings: Valhalla است که این سریال در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید خود را سپری می‌کند.

از دیگر کارهای استوارت می‌توان به نوشتن فیلمنامه فیلم The Fugitive، فیلم Another 48 Hrs و کمک به نوشتن فیلمنامه برخی از قسمت‌های سریال The Liberator اشاره کرد. سریال Assassin's Creed با همکاری نتفلیکس و بخش تولید فیلم و سریال یوبیسافت در دست ساخت است و استوارت ظاهرا به‌عنوان شورانر در این سریال حضور خواهد داشت. جیسون آلتمن و دنیل کرینیک از بخش فیلم و تلویزیون یوبیسافت، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال اساسینز کرید حضور دارند.

لوگو سریال Assassin's Creed شبکه نتفلیکس

اولین قسمت از بازی Assassin’s Creed در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۵۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است تا این مجموعه بازی به‌عنوان یکی از پر فروش‌ترین مجموعه‌‌ بازی‌های ویدیویی تاریخ شناخته شود. هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات سریال Assassin's Creed در دسترس نیست و همچنین نمی‌دانیم که این سریال قرار است براساس یکی از قسمت‌های این بازی تولید شود یا داستانی مستقل خواهد داشت.

پیش از این یوبیسافت در همکاری با فاکس قرن بیستم فیلم Assassin's Creed را با بازی مایکل فاسبندر تولید و در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد که عملکرد ضعیف این فیلم در گیشه باعث لغو ادامه ساخت آن شد. علاوه‌بر سریال Assassin's Creed، نتفلیکس و یوبیسافت در حال همکاری برای ساخت سریال انیمیشنی براساس بازی Splinter Cell به نویسندگی دریک کولستاد، دو انیمیشن سریالی براساس بازی Far Cry و همچنین یک فیلم براساس بازی The Division با بازی جیک جیلنهال و جسیکا چستین نیز هستند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده