نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴

نخستین تصویر سم فیشر در انیمه سریالی Splinter Cell

شبکه‌ی نتفلیکس نخستین تصویر از انیمه‌ی سریالی Splinter Cell را منتشر کرد که نسخه‌ی مُسن سم فیشر را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

با استناد به تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week تصویری از انیمه‌ی سریالی مورد انتظار Splinter Cell (اسپلینتر سل) منتشر کرد که با همکاری یوبیسافت و دریک کولستاد، خالق مجموعه فیلم‌های John Wick (جان ویک) ساخته می‌شود. این تصویر سم فیشر، کاراکتر اصلی مجموعه را با سیمای خشن و ریش‌های مشهود سفید رنگ به نمایش می‌گذارد و نشان از این دارد که در انیمه‌ی Splinter Cell شاهد نسخه‌ی مُسن‌تر این کاراکتر خواهیم بود. شما می‌توانید در ادامه تصویر مورد بحث و توییت نتفلیکس را مشاهده کنید.

این هم نخستین تصویر از انیمه Splinter Cell که با اقتباس از مجموعه بازی‌های پُرفروش یوبیسافت ساخته می‌شود. دریک کولستاد، خالق مجموعه‌ی جان ویک در مقام نویسنده در این پروژه حضور دارد.

ظاهر سم فیشر در انیمه سریالی Splinter Cell شبکه‌ی نتفلیکس

با اینکه جزئیات انیمه‌ی سریالی Splinter Cell هنوز مخفی نگه داشته می‌شود، اما می‌دانیم که استودیوهای سان کریچر و فاست وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارند. به‌جز دریک کولستاد که می‌دانیم به‌عنوان نویسنده در پروژه حضور دارد، هیچ اطلاعاتی از تیم سازنده و صداپیشه‌های آن در دست نیست. انتظار می‌رود که مایکل ایرون‌ساید باری دیگر برای صداپیشگی کاراکتر سم فیشر بازگردد، اما این موضوع تابه‌حال تأیید یا تکذیب نشده است. این هنرپیشه‌ی کانادایی در ۵ نسخه‌ی اول بازی Splinter Cell به‌عنوان صداپیشه‌ی سم فیشر فعالیت می‌کرد، اما نتوانست به بازی Splinter Cell Blacklist برسد و بعدها برای تکرار این نقش در بسته‌ی الحاقی دو بازی مختلف Ghost Recon بازگشت.

انیمه‌ی سریالی اسپلینتر سل درحالی روبه‌جلو حرکت می‌کند که به نظر می‌آید فیلم سینمایی Splinter Cell با نقش‌آفرینی تام هاردی در برزخ تولید گرفتار شده است. چند سال پیش خبری مبنی‌بر تولید این فیلم مخابره شد، اما به استثنای اخبار اندکی که از پیشرفت کار و آماده‌سازی فیلم‌نامه حکایت می‌کنند، اطلاعاتی از آن در دست نیست. انیمه‌ی Splinter Cell تنها یکی از آثاری بود که در رویداد Geeked Week اطلاعاتی از آن در دسترس طرفداران قرار گرفت. شبکه‌ی نتفلیکس در این رویداد آنلاین از تولید دو انیمه با الهام از مجموعه بازی‌های Far Cry، فهرست بازیگران سریال لایو-اکشن Resident Evil و صداپیشه‌ی نقش کینگ دایس در انیمیشن سریالی Cuphead (کاپهد) نیز رونمایی کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده