نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰

نتفلیکس دو انیمه با الهام از Far Cry می‌سازد

شبکه‌ی نتفلیکس در آخرین روز رویداد آنلاین Geeked Week از تولید دو انیمه با الهام از مجموعه بازی‌های محبوب Far Cry خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دنیای Far Cry به نتفلیکس راه پیدا می‌کند. به گزارش ددلاین، شبکه‌ی نتفلیکس اخیراً سفارش ساخت دو انیمه با الهام از مجموعه بازی‌های پُرطرفدار فار کرای را صادر کرده است. نتفلیکس در جریان آخرین روز رویداد آنلاین Geeked Week از Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix (کاپیتان لیزرهاک: بازآمیزی خون اژدها) رونمایی کرد که یک انیمه‌ی سریالی بزرگسالانه از آدی شانکر است و براساس بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی مستقل Blood Dragon بازی Far Cry 3 ساخته می‌شود. انیمه‌ی مورد بحث از سبک انیمیشن منحصربه‌فرد «ویپوروِیو» برخوردار است و آدی شانکر خالق و تهیه‌کننده اجرایی آن خواهد بود.

هلن ژوگه، هیوگو رِوان و جرارد گیلموت به‌عنوان تهیه‌کنندگان انیمه‌ی سریالی Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix فعالیت می‌کنند و استودیوی بابی‌پیلز وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارد. البته نتفلیکس از تولید انیمه‌ی دیگری از مجموعه بازی‌های Far Cry نیز خبر داده است که چیز زیادی از آن نمی‌دانیم. فار کرای اثری اول-شخص تیراندازی است که کار خود را با انتشار نسخه‌ی اول در سال ۲۰۰۴ آغاز کرد. بازی Far Cry 6 آخرین نسخه‌ی این مجموعه است که جانکارلو اسپوزیتو در آن حضور دارد و در تاریخ ۱۵ مهر (۷ اکتبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

اطلاعات بیشتری از دو انیمه‌ی Far Cry در دست نیست و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم. این دو پروژه به فهرست روبه‌رشد آثاری اضافه می‌شوند که شبکه‌ی نتفلیکس با اقتباس از بازی‌های ویدیویی تولید می‌کند. مدتی پیش این شبکه از تولید انیمیشن سریالی لیگ آو لجندز با نام Arcane (ناشناخته) خبر داد که کاراکترهای محبوب جینکس و وی را به نمایش می‌گذارد. به همه‌ی این‌ها باید آثاری نظیر Resident Evil: Infinite Darkness (رزیدنت ایول: تاریکی بی‌انتها)، Cuphead (کاپهد)، Assassin’s Creed (اساسینز کرید) و Castlevania (کسلوینیا) را نیز اضافه کرد که شبکه‌ی نتفلیکس مشغول تولید انیمه‌های آن‌ها است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده