نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸

پیوستن بازیگری دیگر به کیانو ریوز در فیلم John Wick 4

به‌تازگی شمیر اندرسون به جمع بازیگران فیلم John Wick 4 با بازی کیانو ریوز اضافه شده تا فهرست بازیگران این فیلم اکشن گسترش پیدا کند.

مدت کوتاهی پس از اکران فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) در سال ۲۰۱۹ بود که لاینزگیت ساخت فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) را تایید و اعلام کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران قسمت چهارم فیلم John Wick اضافه شده است. شمیر اندرسون جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با لاینزگیت قرار است در فیلم John Wick: Chapter 4 بازی کند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش اندرسون در این فیلم اکشن منتشر شده است.

شمیر اندرسون

پیش از این شاهد اضافه شدن رینا ساوایاما و دانی ین به جمع بازیگران فیلم John Wick 4 بودیم که طبق انتظار کیانو ریوز برای بازی در نقش جان ویک در این فیلم باز خواهد گشت. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است از تابستان امسال آغاز شود و مراحل فیلم‌برداری فیلم در کشورهای مختلفی از جمله فرانسه، آلمان و ژاپن انجام خواهد شد. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 باز خواهد گشت.

همچنین شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword و فیلم Army of the Dead به‌همراه مایکل فینچ، نویسنده فیلم American Assassin وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده خواهند داشت. پیش از این دریک کولستاد که یکی از خالقان مجموعه فیلم John Wick است، وظیفه نوشتن فیلمنامه سه قسمت اول فیلم جان ویک را بر عهده داشت که قرار نیست برای دو دنباله بعدی آن بازگردد.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده برود. همچنین فیلم John Wick 5 نیز در دست ساخت است که گفته می‌شود مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت چهارم و پنجم به‌صورت پشت سرهم انجام خواهد شد. همچنین شمیر اندرسون بیشتر برای بازی در سریال Constantine، سریال Wynonna Earp، سریال Goliath، فیلم Destroyer و فیلم City of Lies شناخته می‌شود و از آثار آینده وی می‌توان به فیلم Awake اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده