نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۵

غیبت یکی از خالقان جان ویک در فیلم های جدید این مجموعه

یکی از خالقان شخصیت جان ویک اخیرا در مصاحبه‌ای از درصد مشارکت خود در فیلم های جان ویک ۴ و ۵ گفته است.

درک کولستاد، یکی از خالقان جان ویک در دو فیلم جدید این مجموعه یعنی جان ویک ۴ و جان ویک ۵ مشارکتی نخواهد داشت. او که یکی از خالقان شخصیت جان ویک است در نگارش سه فیلم اول جان ویک دست داشته است. وی در مصاحبه‌ای در پاسخ به این سؤال که آیا در تولید دو فیلم جدید جان ویک که قرار است در سال جاری به‌صورت پشت‌ سر هم ساخته شوند دست دارد یا خیر؟ اعلام کرد در این پروژه‌ها همکاری ندارد و البته این اتفاق با تصمیم خود وی روی نداده، درواقع از او دعوت به همکاری نشده است. وی همچنین اشاره کرد که از سازوکار هالیوود مطلع است و مشکلی با این اتفاق ندارد.

خالق جان ویک همچنین گفت فیلم‌سازی وجه‌ای قراردادی (کاری و حقوقی) هم دارد و با اینکه او در ساخت فیلم سوم دست داشته است، اما استودیو مجبور نبوده که برای فیلم چهارم و پنجم به سراغ وی بیاید که البته همین اتفاق هم افتاد و او پیشنهادی برای همکاری در ساخت این فیلم‌ها دریافت نکرد. کولستاد همچنین می‌گوید اگر این اتفاق ۲۰ سال پیش روی می‌داد، وی از این موضوع ناراحت می‌شد. اما حالا او از سازوکار هالیوود و صنعت فیلم‌سازی مطلع است و فقط برای تیم سازنده آرزوی موفقیت دارد. او همچنین می‌گوید هرگز راجع به پروژه جان ویک صحبت بدی نخواهد کرد و دوست دارد این شخصیت زنده و شکوفا بماند.

کاور فیلم John Wick با ایفای نقش کیانو ریوز

فیلم جان ویک 4 با بازی کیانو ریوز در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد. تاکنون تاریخ اکرانی برای فیلم جان ویک 5 اعلام نشده است. در همان مصاحبه، از کولستاد درباره سریال اسپین‌آف سری جان ویک با نام The Continental نیز پرسیده شد. سریالی که در چند سال اخیر توسط شبکه Starz در دست توسعه بوده و حدود یک سال است که خبر جدیدی از آن به‌دست نمی‌رسد. کولستاد در پاسخ به این سؤال بدون لو دادن اطلاعات خاصی، وعده داد در هفته‌های آینده اخبار مهمی درباره این سریال به‌دست خواهد رسید.

همچنین یک فیلم اسپین‌آف از مجموعه جان ویک با نام Ballerina ساخته خواهد شد. این فیلم درباره قاتلی مونث و جوان است که می‌خواهد انتقام خانواده سلاخی‌ شده‌ خود را بگیرد. نگارش این فیلم برعهده شای هیتون، یکی از نویسنده‌های فیلم John Wick 3 است. مجموعه جان ویک یکی از مجموعه‌های اکشن موفق سال‌های اخیر است و ایفای نقش شخصیت اصلی آن یعنی جان ویک برعهده کیانو ریوز است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده