// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵

فیلم جان ویک 5 همزمان با جان ویک 4 مراحل ساخت خود را پیش می‌برد

لاینزگیت اعلام کرد که دو فیلم جان ویک بعدی رابطه‌ی نزدیکی با هم دارند و در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی به شکل همزمان فیلم‌برداری می‌شوند. آیا قصه‌ی جاناتان ویک با بازی کیانو ریوز در فیلم John Wick 5 به پایان می‌رسد؟

فیلم «جان ویک ۴» با نقش‌آفرینی کیانو ریوز برای اکران در تاریخ ۳۱ می/مه سال ۲۰۲۲ میلادی (سه شنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ خورشیدی) برنامه‌ریزی شده است. طرفداران پیش‌تر تصور کرده بودند که «جان ویک ۴» قرار است داستان جاناتان ویک، قاتل حرفه‌ای را به پایان برساند. ولی اکنون استودیو لاینزگیت اجازه داد همگان بفهمند که «جان ویک ۵» همزمان با «جان ویک ۴» وارد مرحله‌ی ساخت می‌شود. به همین خاطر نیز تحلیل‌گرها پیش‌بینی می‌کنند پنجمین «جان ویک»، داستانی شدیدا گره‌خورده به «جان ویک ۴» داشته باشد و دقیقا یک سال بعد از آن در ۳۱ می/مه سال ۲۰۲۳ اکران شود. در مقاله بهترین فیلم های کیانو ریوز، می‌توانید علاوه‌بر مجموعه‌های جان ویک، با سایر فیلم‌های جذاب این بازیگر محبوب هالیوودی آشنا شوید.

ظاهرا یکی از دلایل تاکید استودیو روی فیلم‌برداری همزمان آثار مورد بحث، برنامه‌ی کاری شلوغ کیانو ریوز است. در حقیقت لاینزگیت فکر می‌کند او اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی وقت کافی برای فیلم‌برداری ۲ «جان ویک» را دارد و می‌خواهد از این فرصت بهره‌برداری حداکثری داشته باشد.

البته بدون شک پیش از آغاز مراحل ساخت هرکدام از ۲ فیلم اکشن نام‌برده، اولویت ریوز به پایان رساندن پروسه‌ی فیلم‌برداری «ماتریکس» جدید است. راستی فراموش نکنید که کنار «جان ویک»‌های ۴ و ۵، یک سریال اسپین-آف هم برای مجموعه فیلم John WIck در دست ساخت قرار گرفته است. در حقیقت ما می‌دانیم که فصل اول سریال The Continental پس از قسمت چهارم فیلم جان ویک پخش می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده