نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰

پیوستن بازیگر IP Man به کیانو ریوز در فیلم جان ویک 4

دانی ین در فیلم اکشن هیجان‌انگیز John Wick: Chapter 4 به کارگردانی چاد استاهلسکی به‌عنوان دوست جان ویک به ایفای نقش خواهد پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگران فیلم John Wick: Chapter 4 (جان ویک: بخش ۴) با پیوستن یک بازیگر مکمل گسترش یافته است. دانی ین که بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی نظیر Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای) و IP Man (ایپ من) شناخته می‌شود، جدیدترین بازیگری است که به قسمت چهارم فیلم John Wick شرکت لاینزگیت ملحق می‌شود. در این فیلم دانی ین در نقش دوست قدیمی جان ویک ظاهر می‌شود که گذشته‌ی مشترک و دشمنان یکسانی دارند.

چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick: Chapter 4 در این‌باره اظهار داشت: «ما بسیار خوش‌شانس هستیم که دانی ین به بازیگران این مجموعه پیوسته است. برای کار با او در این نقش هیجان‌انگیز تازه در پوست خودم نمی‌گنجم.» چاد استاهلسکی باری دیگر برای کارگردانی قسمت بعدی فیلم جان ویک باز می‌گردد و فیلم‌نامه‌ی آن را شی هاتن، نویسنده‌ی فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) و مایکل فینچ، نویسنده‌ی فیلم Predators (غارتگران) به رشته‌ی تحریر در می‌آورند. باسیل ایوانک، اریکا لی و چاد استاهلسکی به‌عنوان تهیه‌کنندگان John Wick: Chapter 4 فعالیت می‌کنند و وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این اثر اکشن برعهده‌ی کیانو ریوز و لوئیز روزنر است.

باسیل ایوانک در این رابطه به ددلاین گفت: « دانی ین انرژی سرشاری را برای این مجموعه به ارمغان می‌آورد. ما مصمم بودیم که او را به فیلم John Wick: Chapter 4 بیاوریم و بسیار خوشحالیم که فرصت همکاری چنین استعداد بزرگی با کیانو ریوز حاصل شد.» درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی از فیلم‌نامه‌ی فیلم جان ویک: بخش ۴ در دست نیست و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم. مراحل تولید این فیلم بسیار مورد انتظار از تابستان سال ۲۰۲۱ در فرانسه، آلمان و ژاپن آغاز می‌شود و در تاریخ ۶ خرداد ۱۴۰۱ (۲۷ می ۲۰۲۲) شاهد اکرانش در سینما خواهیم بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده