نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۲

پیوستن خواننده ژاپنی به کیانو ریوز در فیلم John Wick 4

رینا ساوایاما، خواننده ژاپنی اولین بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فیلم John Wick 4 با بازی کیانو ریوز اضافه شده است.

مدت کوتاهی پس از اکران فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) در سال ۲۰۱۹ بود که لاینزگیت ساخت فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) را تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار بود جمعه هفته گذشته اکران شود، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن تولید این فیلم اکشن و عقب افتادن اکران آن تا سال ۲۰۲۲ شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر جدید فیلم John Wick: Chapter 4 مشخص و معرفی شده است.

رینا ساوایاما، خواننده ژاپنی پس از توافق با لاینزگیت به جمع بازیگران قسمت چهارم فیلم John Wick اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش ساوایاما در دسترس نیست. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 باز خواهد گشت که شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword و فیلم Army of the Dead به‌همراه مایکل فینچ، نویسنده فیلم American Assassin وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده خواهند داشت.

رینا ساوایاما

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است از تابستان امسال آغاز شود و مراحل فیلم‌برداری فیلم در کشورهای مختلفی از جمله فرانسه، آلمان و ژاپن انجام خواهد شد. استاهلسکی در مورد پیوستن ساوایاما به فیلم John Wick 4 گفت: «خیلی خوشحالم که رینا قرار است اولین فیلم سینمایی خودش را در فیلم John Wick: Chapter 4 تجربه کند. او یک استعداد فوق‌العاده است که به فیلم اضافه شده است.»

همچنین طبق انتظار کیانو ریوز برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش جان ویک در فیلم John Wick: Chapter 4 باز خواهد گشت. اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم John Wick 4 در دسترس نیست. رینا ساوایاما که متولد ژاپن و بزرگ شده لندن است، پیش از این تنها سابقه حضور در سریال Turn Up Charlie را در کارنامه خود داشته است. او همچنین از سال ۲۰۱۳ فعالیتش را به‌عنوان خواننده پاپ آغاز کرده است. 

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده برود. همچنین فیلم John Wick 5 نیز در دست ساخت است که گفته می‌شود مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت چهارم و پنجم به‌صورت پشت سرهم انجام خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده