نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۴

ساخت انیمیشن جدید بتمن تایید شد

دی سی با همکاری جی جی آبرامز و مت ریوز در حال ساخت یک انیمیشن جدید براساس بتمن برای شبکه HBO Max و کارتون نتورک است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال انیمیشنی جدیدی براساس شخصیت بتمن در دست ساخت است. این سریال انیمیشنی قرار است Batman: Caped Crusader نام داشته باشد و برای شبکه HBO Max و کارتون نتورک در دست ساخت است. همچنین جی جی آبرامز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال انیمیشنی حضور خواهد داشت. این انیمیشن سریالی به برداشت جدیدی از افسانه بتمن توصیف شده که دارای داستانی پیچیده، شخصیت‌هایی با جزئیات بالا و سکانس‌های اکشن متعدد و پر تنش توصیف شده است که همه در این اثر قرار داده شده‌اند. همچنین در ادامه می‌توانید اولین تصویر انیمیشن Batman: Caped Crusader را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Batman: Caped Crusaderand

علاوه‌بر آبرامز که به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Batman: Caped Crusader حضور دارد، بروس تیم و مت ریوز به‌عنوان بخشی از قرارداد بزرگی که با وارنرمدیا برای تولید محتوا امضا کرده‌اند نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. تیم بیشتر برای خلق انیمیشن Batman: The Animated Series شناخته می‌شود که در بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ پخش شد و از آن به‌عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های ساخته شده از بتمن یاد می‌شود. آبرامز، ریوز و تیم در بیانیه‌ای مشترک گفتند:

«ما از اینکه قرار است با یکدیگر همکاری کنیم تا این شخصیت را بازگردانیم و داستان‌های جدید و جذابی را در شهر گاتهام تعریف کنیم، بسیار هیجان‌زده هستیم. این سریال قرار است یک اثر مهیج، سینمایی و براساس ریشه‌های نوآر بتمن باشد و این در حالی است که به بررسی روانشناسی عمیق‌تری از این شخصیت نیز خواهیم پرداخت.»

ریوز در حال حاضر وظیفه کارگردانی فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون را بر عهده دارد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین ریوز در حال همکاری با شبکه HBO Max برای ساخت سریالی براساس پلیس گاتهام است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده