نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۷

مصدومیت رابرت دنیرو روی ادامه روند تولید فیلم Killers of the Flower Moon تاثیری ندارد

رابرت دنیرو به‌تازگی دچار مصدومیتی شده و باید سه هفته در خانه استراحت کند. بااین‌حال، این مصدومیت تاثیری در ادامه روند تولید فیلم Killers of the Flower Moon ندارد.

فیلم Killers of the Flower Moon (قاتل‌های فلاور مون) اثر بعدی مارتین اسکورسیزی است که مراحل فیلم‌برداری و تولید آن رسما از هفته گذشته در شهر پاوهوسکا در ایالت اکلاهما رسما آغاز شده است و هفته گذشته شاهد انتشار اولین تصویر رسمی از این فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رابرت دنیرو در پشت صحنه این فیلم دچار مصدومیت شده است. ددلاین در ابتدا تایید کرد که دنیرو در اکلاهاما دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط شده و حالا سازندگان فیلم در مورد وضعیت دنیرو شفاف‌سازی کرده‌اند.

طبق گفته سازندگان فیلم Killers of the Flower Moon، رابرت دنیرو در خانه خود در اکلاهاما دچار مصدومیت از ناحیه ماهیچه چهارسر ران شده و حالا برای درمان به خانه خودش در نیویورک بازگشته است. این حادثه جدی نیست و همچنین قرار نیست روی ادامه روند تولید فیلم Killers of the Flower Moon نیز تاثیر بگذارد. بااین‌حال، دنیرو قرار نیست تا سه هفته آینده برای فیلم‌برداری فیلم بازگردد. یکی از نمایندگان دنیرو به ددلاین گفت:

«رابرت دنیرو هنگام حضور در خانه خود در اکلاهاما برای فیلم‌برداری فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی دچار آسیب دیدگی در ناحیه ماهیچه چهارسر ران شده و هم‌اکنون تحت درمان پزشکی در نیویورک است. این موضوع تاثیری روی روند تولید فیلم نخواهد داشت؛ چرا که وی قرار نبود تا سه هفته آینده دوباره جلوی دوربین برود.» همچنین در ادامه می‌توانید اولین تصویر رابرت دنیرو در پشت صحنه فیلم Killers of the Flower Moon را مشاهده کنید:

رابرت دنیرو در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Killers of the Flower Moon

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی به‌همین نام اثر دیوید گرن ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما فیلمنامه فیلم که توسط اریک راث نوشته شده، نسبت به منبع اقتباسش با تغییراتی از جمله نقش دی‌کاپریو مواجه شده است. لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلداستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارند.

فیلم Killers of the Flower Moon با بودجه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار تولید خواهد شد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ ازطریق اپل تی‌وی‌پلاس پخش شود. همچنین فیلم جدید اسکورسیزی قرار است توسط پارامونت در سالن‌های سینما نیز روی پرده برود. اتفاقات این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در اکلاهما جریان خواهد داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده