نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۱

حضور بازیگری دیگر در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت

شبکه HBO بازیگر دیگری را برای بازی در یکی از نقش‌های کلیدی سریال House of the Dragon، اسپین‌آف بازی تاج و تخت استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) تایید و اعلام شده است. فابین فرانکل جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران اسپین‌آف پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) اضافه شده و قرار است نقش سر کریستون کول را بازی کند. سر کریستول کول در ابتدا عضوی از گارد پادشاهی ویسریس اول بود و نقش کلیدی در جنگ داخلی خاندان تارگرین داشته است و او درواقع یکی از بازیگران کلیدی، مهم و جنجالی سریال House of the Dragon محسوب می‌شود.

پیش از این حضور پدی کانسیداین در نقش شاه ویسریس تارگرین، مت اسمیت در نقش دیمون تارگرین، اولیویا کوک در نقش آلیسنت های‌تاور و اما دارسی در نقش شاهزاده رینیرا تارگرین در سریال House of the Dragon تایید و اعلام شده بود. سریال House of the Dragon براساس داستانی در کتاب Fire and Blood (آتش و خون) در دست ساخت است. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود.

فابین فرانکل در سریال House of the Dragon

درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon (رقص اژدهایان) که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم. در حال حاضر شبکه HBO دستور ساخت یک فصل کامل از این سریال را صادر کرده است و فصل اول سریال House of the Dragon قرار است در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در طول سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفتجرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. 

کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده خواهد داشت و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده گرفته و همچنین به‌عنوان شورانر قرار است به کندال برای ساخت این سریال نیز کمک کند. فرانکل پیش از این سابقه حضور در فیلم Last Christmas و سریال The Serpent را در کارنامه خود داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده