نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳

لوکی در تریلر جدید سریال Loki در زمان سفر می کند

مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال Loki را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی جدید و جذاب لوکی هستیم.

ماه آذر امسال بود که مارول استودیو اولین تریلر سریال Loki را منتشر کرد و در آن با ماجراجویی جدید لوکی در دنیای سینمایی مارول بیشتر آشنا شدیم. در ادامه ماه گذشته اولین پوستر سریال جدید دنیای سینمایی مارول منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال Loki منتشر شده است. مارول امروز تریلر جدیدی از این سریال را منتشر کرده که در آن شاهد پیوستن لوکی به گروه Time Variance Authority یا به‌طور خلاصه TVA هستیم که در طول تریلر شاهد سفر در زمان او برای حل مشکلی هستیم که خودش باعث ایجاد آن شده است و شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال Loki را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تریلر جدید سریال Loki حاوی تصاویر بیشتری از ماجراجویی جدید لوکی و همچنین شخصیت اوون ویلسون است که ظاهرا قرار است با یک سریال علمی تخیلی و سفر در زمان متفاوت در دنیای سینمایی مارول مواجه باشیم. سریال Loki قرار است نسخه‌ای از لوکی را نشان دهد که در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame توانست در برج اونجرز با تسراکت فرار کند. همچنین در طول تریلر مشخص شد که اوون ویلسون نقش موبیوس را بر عهده دارد.

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است.

پخش سریال Loki از تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال لوکی در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. همچنین سریال Loki احتمالا برای فصل دوم نیز تمدید شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده