نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

اعلام تاریخ شروع پخش سریال لوکی و چند سریال دیگر دیزنی پلاس

دیزنی پلاس تاریخ شروع پخش چند سریال خود از جمله لوکی، سریال Star Wars: The Bad Batch و انیمیشن Monsters at Work را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش چند سریال آینده دیزنی پلاس از جمله سریال‌های دنیای سینمایی مارول، دنیای جنگ ستارگان و پیکسار مشخص شده است. در حاشیه تور مطبوعاتی دیزنی پلاس در TCA، مشخص شد که پخش سریال Loki از تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. سریال لوکی پیش از این قرار بود در ماه می (اردیبهشت یا خرداد) پخش شود که در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. همچنین سریال Loki احتمالا برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است. سریال Loki قرار است نسخه‌ای از لوکی را نشان دهد که در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame توانست در برج اونجرز با تسراکت فرار کند. 

لوگو سریال Star Wars: The Bad Batch

علاوه‌براین، پخش سریال Star Wars: The Bad Batch که درواقع اسپین‌آف سریال Star Wars: The Clone Wars است، از تاریخ ۴ می ۲۰۲۱ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد که پخش این سریال انیمیشنی نیز هفتگی خواهد بود. سریال The Bad Batch داستان گروهی از کلون‌های نخبه را دنبال می‌کند که اتفاقات آن در طول زمان اتفاقات سریال The Clone Wars و پس از آن جریان خواهد داشت.

همچنین تاریخ شروع پخش انیمیشن Monsters at Work نیز مشخص شد که پخش سریال Monsters Inc از تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ۱۴۰۰) از دیزنی پلاس آغاز می‌شود. بن فلدمن، جان گودمن، بیلی کریستال، کلی مری ترن، هنری وینکلر، لوکاس نف، آلانا اوباک، استفن استانتون، آیشا تایلر، جان راتزنبرگر، جنیفر تیلی و باب پیترسون، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Monsters at Work حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. 

سریال Monsters at Work

اتفاقات سریال Monsters at Work حدود ۶ ماه پس از اتفاقات انیمیشن اصلی جریان دارد که حال نیروگاه مرکزی شهر مانسترپلیس از خنده کودکان برای سوخت خود استفاده می‌کند. این سریال داستان تایلر تاسکمان را که یک مکانیک مشتاق و با استعداد در تیم Monsters, Inc. Facilities است، دنبال خواهد کرد که رویای او کار کردن در طبقه خنده درکنار سالی و مایک است. همچنین پخش سریال Turner & Hooch از تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) و سریال Chip 'N' Dale: Park Life از تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) آغاز خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده