نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۶

انتشار اولین پوستر سریال لوکی

مارول استودیو اولین پوستر سریال Loki را منتشر کرده که در اشاره‌ای به سرنوشت لوکی در دنیای سینمایی مارول می‌کند.

ماه آذر امسال بود که مارول استودیو اولین تریلر سریال Loki را منتشر کرد و در آن با ماجراجویی جدید لوکی در دنیای سینمایی مارول بیشتر آشنا شدیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. از فردا پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد که این سریال توانسته نقدهای مثبتی را از منتقدان نیز دریافت کند و به همین مناسبت مارول استودیو اولین پوستر سریال Loki را منتشر کرده که در این پوستر تنها شاهد حضور لوکی با بازی تام هیدلستون هستیم که لباس زندانی بر تن دارد و یک ساعت هم در پشت سرش قرار گرفته است:

تام هیدلستون در نقش لوکی در اولین پوستر سریال Loki

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است. سریال Loki قرار است نسخه‌ای از لوکی را نشان دهد که در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame توانست در برج اونجرز با تسراکت فرار کند. 

پخش سریال Loki از تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال لوکی در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. همچنین سریال Loki احتمالا برای فصل دوم نیز تمدید شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده