// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۳

تریلر سریال Loki نتیجه یکی از اتفاقات مهم فیلم Avengers: Endgame را نشان می‌دهد

دیزنی در کنفرانس روز سهام‌داران خود تعداد زیادی تریلر و اخبار سینما و تلویزیون جذاب را منتشر کرد که شاید بعضی از بینندگان، مهم‌ترین آن‌ها را اولین نمایش طولانی از سریال «لوکی» بدانند.

اکنون دیگر هر شخصی که دنیای سینمایی مارول را دنبال می‌کند، قطعا می‌داند که برادر و دشمن تور یعنی لوکی توانست از مهلکه بگریزد و به نقطه‌ای نامعلوم از لحاظ زمانی و مکانی برود. آن هم نه لوکی نسبتا خوبی که در فیلم‌های پایانی مجموعه می‌دیدیم؛ بلکه آن لوکی که هنوز کاملا غیر قابل کنترل بود و می‌خواست در فیلم Avengers، محصول سال ۲۰۱۲ میلادی زمین را تسخیر و انسان‌ها را نابود کند. حالا در مینی‌سریال LOKI شبکه آنلاین/استریم‌محور دیزنی پلاس بالاخره می‌فهمیم که لوکی با بازی تام هیدلستون، بعد از فرار به کجا رفت. راستی شاید جالب باشد که بدانید سریال Loki توسط مایکل والدرون، یکی از تهیه‌کنندگان انیمیشن Rick and Morty ساخته شده است.

تریلر سریال نشان می‌دهد که لوکی مجددا تحت اسارت بعضی از افراد قرار دارد. ولی فعلا ما نمی‌دانیم که او دقیقا در این مکان جدید چه کار می‌کند. شاید این تریلر نشان می‌دهد که او گیر کنترل‌کنندگان اصلی سازمان جلوگیری از ناسازگاری‌های زمانی افتاده است. ولی حتی اگر چنین اتفاقی رقم خورده باشد، ظاهرا لوکی روش‌های زیادی برای شورش کردن علیه دشمنان خود و یافتن متحدان تازه دارد. این وسط اوون ویلسون را هم داخل تریلر می‌بینیم که آن‌چنان نمی‌تواند توضیحی در رابطه با اتفاقات پیش‌آمده را تحویل لوکی بدهد.

مشخص نیست که در داستان سریال، تسراکت یا همان سنگ فضا چه کمکی به لوکی یا دشمنان او خواهد کرد. ولی بعید به نظر می‌رسد که سریالی آغازشده براساس استفاده‌ی لوکی از این شی به‌خصوص، به‌سادگی و بدون توجه گسترده به آن به پایان برسد. تازه شایعات هم می‌گویند که در بخش‌های مختلفی از داستان مینی‌سریال، لوکی به دوره‌های زمانی متفاوت می‌رود و تاریخ واقعی زندگی انسان‌ها را به هم می‌ریزد و دچار تغییرات گسترده می‌کند؛ ایده‌ی داستانی سرگرم‌کننده‌ای که مخاطب را به یاد «ریک و مورتی» می‌اندازد و بیشتر نشان می‌دهد که چرا احتمالا والدرون گزینه‌ی ایده‌آلی برای ساخت سریال Loki محسوب می‌شود.

دانلود تریلر از آپارات


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده