نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

سریال Loki احتمالا هم‌اکنون برای فصل دوم تمدید شده است

کلارک گرگ در مصاحبه جدید خود به‌نظر می‌رسد که به احتمال ساخت فصل دوم سریال Loki اشاره کرده باشد.

باتوجه‌به تعطیلی تولید سریال Loki (لوکی)، در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی می‌توانیم شاهد شروع پخش این سریال از دنیای سینمایی مارول باشیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است این سریال پیش از تولید و انتشار برای فصل دوم تمدید شده باشد. کلارک گرگ، بازیگر سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) در مصاحبه با ورایتی به تعداد قسمت‌هایی که تام هیدلستون برای حضور در سریال لوکی قرارداد امضا کرده، اشاره کرده است. اگرچه پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر احتمال ساخت فصل‌های بیشتر از سریال Loki منتشر شده بود، اما باتوجه‌به اطلاعات جدید به‌نظر می‌رسد که این سریال بسیار زودتر از انتظار برای فصل جدید تمدید شده باشد. کلارک گرگ گفت:

اگر بگویم که از چیزی خبر ندارم و نظری در موردش ندارم، دروغ گفته‌ام. روشی که برای ساخت این سریال‌ها استفاده می‌شود، روش متفاوت و جالبی است. تام هیدلستون به من گفته بود که در این روش آن‌ها یک سریال را در ۱۰ یا ۱۱ قسمت تولید می‌کنند که بودجه‌هایی بزرگ و مانند تولیدات سینمایی مارول دارند.

Agents of SHIELD

همان‌طور که پیش از این در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو سال گذشته تایید شده بود، سریال Loki قرار است در ۶ قسمت تولید شود و اگر هیدلستون برای ۱۲ قسمت قرارداد بسته باشد، پس به‌نظر می‌رسد که سریال لوکی قرار است در دو فصل ۶ قسمتی تولید و منتشر شود. ما در این سریال قرار است نسخه‌ای از لوکی را مشاهده کنیم که در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) توانست در برج اونجرز با تسراکت فرار کند. 

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را و ریچارد ای گرانت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مایکل والدرون که پیش از این در تیم تولید سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) حضور داشته، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است. سریال Loki قرار است در اوایل سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده