نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴

نام قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی مشخص شد

مارول استودیو سرانجام با انتشار یک ویدیو بامزه از نام رسمی فیلم Spider-Man رسما رونمایی کرد. قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی در کریسمس ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

به‌تازگی اولین تصاویر رسمی فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) منتشر شده است، اما تا به امروز شاهد رونمایی از نام رسمی این قسمت از فیلم مرد عنکبوتی نبودیم و حتی بازیگران این فیلم شب گذشته با نام آن شوخی کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از نام رسمی قسمت سوم فیلم Spider-Man رونمایی شده است. مارول استودیو امروز با انتشار یک ویدیو بامزه تایید کرد که قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی قرار است با نام Spider-Man: No Way Home روی پرده‌های سینما برود و در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

در این ویدیو که حاوی تصویر رسمی نیست، شاهد خروج تام هالند، زندیا و جیکوب باتالون از دفتر جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home هستیم که در تلاش خود موفق نشده‌اند نام رسمی فیلم را دریافت کنند و در ادامه زندیا به مشکل اسپویل‌های گذشته فیلم توسط هالند اشاره کرد و دلیل این موضوع دانست. اما در پایان نام قسمت سوم فیلم Spider-Man روی یک تخته وایت برد نقش بست که ظاهرا حاوی نکات و ارجاعاتی هم است. 

در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man: No Way Home در استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا در جریان است و انتظار می‌رود تا پایان ماه مارس (اوایل فروردین) به پایان برسد که در ادامه می‌توانید بخشی از تصاویر منتشر شده از پشت صحنه این فیلم را در اینجا و اینجا مشاهده کنید. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. 

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع مارول
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده