نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۵

تصاویر جدید از پشت صحنه فیلم Spider-Man 3 حال و هوای کریسمسی این قسمت را نشان می‌دهد

تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 منتشر شده است که ظاهرا تم و زمان اتفاقات فیلم را نشان می‌دهد.

روز گذشته تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) در استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا منتشر شد که در این تصاویر شاهد حضور تام هالند در لباس قرمز و سیاه مرد عنکبوتی بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم Spider-Man منتشر شده که حاوی نکات جالبی است. وب‌سایت جاست‌جرد تصاویر جدید دیگری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این قسمت از فیلم اسپایدرمن منتشر کرده که در آن شاهد حضور تام هالند در نقش پیتر پارکر و زندیا در نقش میشل جونز هستیم:

در این تصاویر شاهد آن هستیم که MJ در یک فروشگاه کار می‌کند و پیتر پارکر به ملاقات وی می‌رود. اگرچه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما ظاهرا این تصاویر زمان اتفاقات فیلم Spider-Man 3 را تایید می‌کند که اتفاقات آن قرار است در نزدیکی ایام کریسمس رخ دهد و هوای برفی و همچنین تزئینات مخصوص کریسمس می‌تواند این موضوع را تایید کند. البته این تنها تصاویری نیست که از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man منتشر شده و در یک گروه دیگر از تصاویر شاهد اعلامیه‌هایی هستیم که نشان می‌دهد گروهی از مردم دیگر به مرد عنکبوتی اعتقادی ندارند و درواقع طرفدار میستریو هستند و همچنین اعلامیه افرادی که هنوز گمشده هستند نیز قابل مشاهده است:

بااین‌حال، تاکنون حضور یا بازگشت شخصیت میستریو با بازی جیک جیلنهال در فیلم Spider-Man 3 تایید نشده است، اما باتوجه‌به پایان فیلم Spider-Man: Far From Home، ممکن است کار میستریو هنوز به پایان نرسیده باشد. این در حالی است که شایعات در مورد بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی و چارلی کاکس در نقش دردویل در قسمت جدید فیلم Spider-Man نیز شنیده می‌شود که بازگشت این بازیگران فعلا هنوز در حد یک شایعه است. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. 

فیلم Spider-Man 3 به‌کارگردانی جان واتس برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع CBM CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده