نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تصاویر جدید فیلم Spider-Man 3 تام هالند را در لباس قرمز و سیاه مرد عنکبوتی نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 در آتلانتا منتشر شده است که در آن شاهد حضور تام هالند هستیم.

از ماه مهر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) در شهر نیویورک آغاز شد و در ادامه شاهد انتقال آن به استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا بودیم و در ادامه در ماه آبان، اولین تصویر رسمی از پشت صحنه این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم Spider-Man منتشر شده است. وب‌سایت جاست‌جرد تصاویر جدیدی از پشت صحنه قسمت جدید فیلم اسپایدرمن در آتلانتا را منتشر کرده که در این تصاویر می‌توان تام هالند را در پشت صحنه با ماسک و همچنین در لباس قرمز و سیاه مرد عنکبوتی مشاهده کرد:

مرد عنکبوتی در این تصاویر همان لباسی را بر تن دارد که در پایان فیلم Spider-Man: Far From Home در اختیار داشت و هنوز مشخص نیست که آیا پیتر پارکر لباس دیگری را نیز در طول فیلم خواهد پوشید یا قرار است شاهد محدودیت بیشتری در تعداد لباس‌های او در یک قسمت باشیم. همچنین در یک صحنه، تام هالند ظاهرا در حال انجام دادن حرکتی مشابه توبی مگوایر در فیلم Spider-Man 3 است و البته مشخص نیست این صحنه هم بخشی از فیلم‌برداری است یا در زمان استراحت یا کات رخ داده است. بااین‌حال، وجود چنین ارجاعی در فیلم می‌تواند جالب توجه باشد. 

همچنین شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور و بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man 3 نیز شنیده می‌شود که این شایعات هنوز به‌صورت کامل تایید یا تکذیب نشده‌اند. علاوه‌براین، گفته می‌شود که فیلم‌برداری صحنه‌های دردویل با بازی چارلی کاکس در قسمت سوم فیلم اسپایدرمن نیز به پایان رسیده است که این شایعه نیز هنوز توسط منبع معتبری تایید نشده و در حال حاضر تنها یک شایعه است. همچنین کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه اخیر خود گفته که بخشی از شایعات واقعیت دارند، اما بخشی از آن دروغ هستند که البته او توضیح بیشتری نداده است.

فیلم Spider-Man 3 به‌کارگردانی جان واتس برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در قسمت سوم فیلم Spider-Man حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده