نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

جان واتس مذاکرات نهایی برای کارگردانی فیلم Spider-Man 3 را آغاز کرد

سونی پیکچرز و مارول استودیو در حال انجام مذاکرات نهایی با جان واتس، کارگردان دو قسمت اخیر اسپایدرمن، برای کارگردانی فیلم Spider-Man 3 هستند.

روز گذشته بود که پس از نزدیک به دو ماه اختلاف، سرانجام والت دیزنی، مارول استودیو و سونی پیکچرز به توافق جدیدی دست پیدا کردند تا شخصیت مرد عنکبوتی بار دیگر به دنیای سینمایی مارول بازگردد و حداقل شاهد حضور او در دو فیلم دیگر که یک فیلم، قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) است و فیلم دیگر مشخص نیست، نیز باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل استخدام تیم تولید فیلم نیز آغاز شده است. ددلاین گزارش داد که جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، در حال انجام مذاکرات نهایی با سونی و مارول برای کارگردانی فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) که هنوز نام آن مشخص نیست، است. 

Spider-Man: Far From Home

دو فیلم اول اسپایدرمن که واتس آن را کارگردانی بود، حدود دو میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا او برای سومین بار به صندلی کارگردانی فیلم این ابرقهرمان بسیار محبوب بازگردد. فیلم Spider-Man: Homecoming بیش از ۸۸۰ میلیون دلار و فیلم Spider-Man: Far From Home بیش از ۱.۱۳۰ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند که این فیلم اولین فیلم یک میلیاردی شخصیت مرد عنکبوتی و پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سونی پیکچرز نیز بوده است. همچنین قابل انتظار است که کریس مک‌کنا و اریک سامرز نیز برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 نیز بازگردند. در حال حاضر تنها تایید شده که در قسمت جدید فیلم Spider-Man قرار است شاهد بازگشت تام هالند در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی باشیم که اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست. در توافق جدید، دیزنی قبول کرده که ۲۵ درصد از بودجه ساخت فیلم Spider-Man 3 را پرداخت و در مقابل ۲۵ درصد از سود و درآمد فیلم را نیز دریافت کند.

فیلم Spider-Man 3 قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده