نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶

اولین تصاویر رسمی فیلم Spider-Man 3؛ شوخی با نام قسمت جدید مرد عنکبوتی

تام هالند، زندیا و جیکوب باتالون ضمن انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم Spider-Man 3، سه لوگو متفاوت نیز منتشر و با نام قسمت سوم شوخی کردند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) همچنان در استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا در جریان است و انتظار می‌رود تا پایان ماه مارس (اوایل فروردین) به پایان برسد که در ادامه می‌توانید بخشی از تصاویر منتشر شده از پشت صحنه این فیلم را در اینجا و اینجا مشاهده کنید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی قسمت سوم فیلم Spider-Man منتشر شده است. به‌تازگی تام هالند، زندیا و جیکوب باتالون، سه تصویر مختلف از قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی را منتشر کردند که پیتر پارکر، MJ و ند لیدز وارد یک خانه ظاهرا متروکه و در ادامه زیر زمین آن شده‌اند و در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

تام هالند در نقش پیتر پارکر، زندیا در نقش MJ و جیکوب باتالون در نقش ند لیدز در خانه متروکه در فیلم Spider-Man 3

ورود تام هالند در نقش پیتر پارکر، زندیا در نقش MJ و جیکوب باتالون در نقش ند لیدز به زیر زمین خانه متروکه در فیلم Spider-Man 3

تام هالند در نقش پیتر پارکر، زندیا در نقش MJ و جیکوب باتالون در نقش ند لیدز در حال تماشای محتوای لپ تاپ در خانه متروکه در فیلم Spider-Man 3

اگرچه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد این سه شخصیت به‌دنبال یافتن اطلاعاتی هستند که حال ممکن است به شخصیت یا شخصیت‌های منفی فیلم ارتباط داشته باشد یا به پیتر پارکر کمک کند. البته این تمام ماجرا نبود و تام هالند، زندیا و جیکوب باتالون سه نام مختلف برای فیلم Spider-Man 3 معرفی کردند که درواقع شوخی با نام فیلم بود. در ابتدا هالند اعلام کرد که Spider-Man: Phone Home نام رسمی قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی است و در ادامه باتالون نام Spider-Man: Home-Wrecker و زندیا نام Spider-Man: Home Slice را برای قسمت سوم فیلم Spider-Man معرفی کردند که البته هر سه نام غیر واقعی هستند:

لوگو نام های غیر واقعی منتشر شده فیلم Spider-Man 3

اگرچه این سه نام ممکن است تنها یک شوخی باشند، اما برخی اعتقاد دارند که رنگ و تم لوگو Phone Home ممکن است ارجاعی به حضور شخصیت گرین گابلین باشد. یکی از نظریه‌های مطرح شده این است که هر لوگو به یک شخصیت منفی اشاره می‌کند و همچنین ممکن است این لوگوها به وجود مولتی ورس در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی نیز اشاره داشته باشد یا حتی ممکن است تنها شوخی با تام هالند باشد که در حفظ اسرار فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در گذشته چندان موفق نبوده است. بااین‌حال، باید ببینیم که فیلم Spider-Man 3 درنهایت با چه نامی اکران خواهد شد.

فیلم Spider-Man 3 به‌کارگردانی جان واتس برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده